;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت وارث عمر بییمه شوهر؛ اگه گفتی کدوم یک از این خانما تونسته از بیمه عمر شوهر خود استفاده کنه؟

آزمون هوش شناخت وارث عمر بییمه شوهر؛ در تصویر آزمون هوش شناخت وارث عمر بییمه شوهر ما دو زن را مشاهده میکنیم که پس از خرید مشغول جای گذاری وسایل خود در یخچال می باشند،یکی از این دو زن در گذشته با استفاده از پول بیمه همسر خود توانسته است از فلاکت و بدبختی نجات پیدا کند و الان مشغول گذراندن زندگی خود می باشد.

با توجه به تصویر میتوانی حدس بزنی کدوم زن توانسته از پول بیمه همسر خود استفاده کند؟

 

تصویر آزمون هوش شناخت وارث عمر بییمه شوهر

آزمون هوش شناخت وارث عمر بییمه شوهر 1

.

.

.

بسیاری از سوالات هوش، به گونه ای طراحی می شوند که شما برای ارائه پاسخ به آنها، علاوه بر داشتن هوش بالا، باید از سایر ادراکات خود نیز به نحو احسن استفاده کنید. بواقع انجام یک معمای تصویری در زمان مشخص شده، ضریب هوشی بالا و همچنین دقت و تمرکز عالی نیاز دارد.شما با انجام منظم بازی های فکری و تست های هوش می توانید ذهن و مغز خود را فعال نگه دارید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناخت وارث عمر بییمه شوهر

زن سمت چپی کسی می باشد که ازبیمه عمر شوهر خود استفاده می کند،چون اگر به ظاهر و نحوه آرایش و لباس پوشیدن وی دقت کنید متوجه می شوید وی پول خود را به راحتی خرج میکند و ترسی از تمام شدن پول خود ندارد،همچنین یخچال وی پر از وسایل خوراکی می باشد که بیشتر از نیازز وی می باشد و به نوعی با این کارهای خود ،خودنمایی می کند،وی دچار فقر فرهنگی شدیدی می باشد چون به وی پول بادآورده ای رسیده است.

آزمون هوش شناخت وارث عمر بییمه شوهر 2

آیا آزمون هوش شناخت وارث عمر بییمه شوهر را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا