;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

4 بهترین روغن‌ برای موخوره: اگر موهای شما خشک و ضعیف شده!

بهترین روغن‌ برای موخوره: دو شاخه شدن مو یکی از رایج‌ترین نگرانی‌های مو است، که نیاز به توجه زیادی دارد. این مشکل ممکن است به دلیل خشکی یا ضعف مو که خود ناشی از سبک غلط زندگی و عوامل دیگر است، ایجاد شود. به هر حال عامل موخوره هر چه که باشد، روغن طبیعی و گیاهی می‌تواند آن را تا حدود زیادی خنثی کند.

این روغن‌ها دارای مواد مرطوب‌کننده‌ای هستند که تار موها را تغذیه کرده و آن‌ها را هیدراته نگه می‌دارند. این روغن‌ها به جلوگیری از سفیدی زودرس مو و بهبود سلامت کلی آن هم کمک می‌کند. در بخش مد و زیبایی از سری مطالب ارایش و زیبایی به معرفی بهترین روغن‌ برای موخوره پرداخته ایم. با مجله گفتنی همراه باشید.

بهترین روغن‌ برای موخوره2

4 بهترین روغن‌ برای موخوره

بهترین روغن‌ برای موخوره: این روغن‌ها از دو شاخه شدن موها جلوگیری می‌کنند، کوتیکول‌ها را ترمیم، ریشه‌ها را تغذیه و آسیب‌های مربوط به نوک موها را برطرف می‌کنند. این روغن‌ها همچنین ظاهر کلی مو را بهبود می‌بخشند و آن‌ها را سالم جلوه می‌دهند. بهترین روغن‌ها برای موخوره عبارتند از:

1. روغن نارگیل

بهترین روغن‌ برای موخوره: بدون شک این اولین بار نیست که درباره فواید روغن نارگیل می‌شنوید و آخرین بار هم نخواهد بود. روغن نارگیل یکی از بهترین مواد طبیعی برای پوست، ناخن و مهم‌تر از همه مو است.

روغن نارگیل دارای قابلیت‌های زیادی است که مشکلاتی مانند شوره سر، کم‌پشتی، خشکی و موخوره را درمان می‌کند. البته روغن‌های طبیعی گاهی بسیار سنگین و قوی هستند، بنابراین از مقدار کم آن شروع کنید و در صورت نیاز به آن اضافه کنید.

کافی است بعد از این که موهایتان را به خوبی در حمام شستید و بیشتر رطوبت آن را گرفتید، یک چهارم کف دست خود را با روغن نارگیل پر کرده و آن را روی موهای خود بمالید. ماساژ موها را با روغن نارگیل از نوک موها تا بالای ساقه ادامه دهید. سپس موهای خود را در حوله یا دستمال تمیز بپیچید و 30 دقیقه صبر کنید.

بهترین روغن‌ برای موخوره1

2. روغن آرگان

بهترین روغن‌ برای موخوره: این محصول نه تنها ریشه مو را آبرسانی می‌کند، بلکه می‌تواند نوک موها را هم از هر گونه آسیبی در امان نگه دارد. شما باید ساقه موهایتان را مدام با روغن آرگان ماساژ دهید تا علاوه بر تقویت موها، احتمال موخوره و ریزش در آن به کمترین میزان ممکن برسد. روغن آرگان منبع ویتامین E، امگا 6، اولئیک اسید، اسیدهای چرب مفید، آنتی‌اکسیدان‌ها و عناصر ضدالتهاب است. این عناصر در کنار هم می‌توانند بسیاری از مشکلات مو را درمان کنند.

3. روغن بادام

بهترین روغن‌ برای موخوره: این روغن برای موهای بلند یک نعمت به حساب می‌آید. اگر روغن بادام را به طور مداوم به موها بمالید، هیچ اثری از موخوره باقی نمی‌ماند. موخوره باعث می‌شود که مراحل رشد مو دچار اختلال شود. در روغن بادام ویتامین‌ها و عناصر آنتی‌اکسیدان زیادی وجود دارد که علاوه بر بهبود سلامت موها، موخوره را هم درمان می‌کند.

4. روغن جوجوبا

بهترین روغن‌ برای موخوره: این روغن مواد مغذی حیاتی موها را تامین می‌کند. مواد مغذی از قبیل؛ ویتامین C، ویتامین B، ویتامین E و روی در روغن جوجوبا، نیاز روزانه موها را تامین می‌کند. این عناصر هم موها را تقویت می‌کند، هم ریشه موها را آبرسانی می‌کند و هم از موها در برابر شوره محافظت به عمل می‌آورد. ماساژ دادن موها با استفاده از روغن جوجوبا نه تنها خشکی نوک مو را از بین می‌برد، بلکه شما را از شر دو شاخه شدن موها خلاص می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − یک =

دکمه بازگشت به بالا