;
فرهنگ و هنرهنرمندان

می دونی کدوم بازیگر ایرانی شبیه اسکارلت جوهانسون آمریکاییه؟!

چالش یافتن همسان ایرانی اسکارلت جوهانسون: همه ما این بازیگر مشهور هالیوودی را می شناسیم و بیشتر مخاطبین با بازی این بازیگر در مجموعه فیلم های مارول به خاطر دارند، این بازیگر شباهت بسیاری به یکی از بهترین بازیگران ایرانی دارد، میتوانید حدس بزنید؟. با معرفی هنرمندان از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: حدیث میر امینی روشنک سریال دلنوازان، چه شوهر و بچه ای داره + عکس و بیوگرافی

اسکارلت جوهانسون در یک نگاه

اسکارلت اینگرید جوهانسون در ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴ در بخش منهتن شهر نیویورک به دنیا آمد. پدر او یک معمار دانمارکی به نام کارستن جوهانسون بود که از شهر کپنهاگ دانمارک به آمریکا رفته بود. پدربزرگ پدریش نیز اینر جوهانسن یک تاریخ‌نگار، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان بود که پدرش اصالتی سوئدی داشت. مادرش، ملانی اسلون اهل نیویورک است که به عنوان یک تهیه‌کننده کار کرده‌است.

چالش یافتن همسان ایرانی اسکارلت جوهانسون

شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا بازیگر همسان ایرانی اسکارلت جوهانسون را شناسایی کنید!

چالش یافتن همسان ایرانی اسکارلت جوهانسون 1

این هم جالبه: شیرین کراش سلمان نون خ با استایل زیبای بلوچی + عکس و بیوگرافی

.

.

.

.

این هم جالبه: عکس های علی مصفا در کنار همسر باکلاسش!

.

.

.

پاسخ چالش یافتن همسان ایرانی اسکارلت جوهانسون: طبق نظر بسیاری از کاربران در شبکه های جتماعی “لیلا اوتادی” شباهت بسیاری به “اسکارت جوهانسون” دارد.

شباهت لیلا اوتادی به اسکارلت جوهانسون

لیلا اوتادی در یک نگاه

لیلا اوتادی در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد. بنا به ادعای یک صفحه اینستاگرام منصوب به وی، لیلا اوتادی ترک قشقایی است.

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا