;
سرگرمی

اگر چشمان تیزبین داری در مدت زمان 7 ثانیه می تونی اشتباه تصویری اتاق،بازی کودکان را پیدا کنی؟

تست بینایی پیدا کردن اشتباه تصویری اتاق،بازی کودکان: در تست بینایی امروز تعدادی تصویر داریم که در اون یک  اشتباه تصویری وجود داره ؛این اشتباه می تونه در ظاهر و یا محیط و محل زندگی ویا چیزهایی که در شکل و تصویر به همدیگه مربوط نباشه و شما باید در تصاویر دنبالش بگردین، اگر چشمان تیزبینی دارید می تونید اون اشتباهات در وسایل و اشیا رو در تصاویر پیدا کنید ،فقط توجه داشته باشید زمان محدود است و برای هر تصویر فقط شما  7 ثانیه  زمان دارید تا اون اشتباهات را پیدا کنید،پس اگر آماده ایدتصاویر را با هم ببینیم.

تست بینایی پیدا کردن اشتباه تصویری اتاق،بازی کودکان

1-

 

تست-اشتباه-تصویری-اتاق،بازی-کودکان

2-

 

تست-اشتباه-تصویری-اتاق،بازی-کودکان-2

 

پاسخ تست بینایی پیدا کردن اشتباه تصویری اتاق،بازی کودکان

1-

 

تست-اشتباه-تصویری-اتاق،بازی-کودکان-1

 

2-

 

تست-اشتباه-تصویری-اتاق،بازی-کودکان-3

آیا تست بینایی پیدا کردن  اشتباه تصویری خانم معلم را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

معماها، تست هوش و پازل های سرگرمی طرفداران زیادی دارد و روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود. با توجه به با زار عرضه و تقاضایی که بازی های فکری دارند پرسشی ذهن مخاطبان را به خود مشغول می کند. آیا این معماها و بازی های فکری موجب افزایش فعالیت مغز می شوند؟

به عنوان مثال، برخی مطالعات نشان داده اند که بازی های فکری باعث بهبود “عملکردهای اجرایی، حافظه کار و سرعت پردازش” در کودکان و جوانان می شود، در حالی که برخی دیگر مزایای چنین بازی هایی را برای حفظ سلامت شناختی در افراد سالخورده تحسین می کنند.

شرکت های “سلامت مغز” مانند Lumosity و Posit Science بازی های فکری ارائه می دهند که قول می دهند مانند یک چشمه جوانی برای ماده خاکستری مغز شما عمل کنند و بهبود در سرعت عملکرد در کودکی، جوانی و بزرگسالی را سبب شوند.

بسیاری از شرکت ها بر ابن باورند که بازی های آنها مهارت های شناختی مانند حافظه، توجه ، سرعت پردازش، انعطاف پذیری ذهنی و حل مسئله را بهبود می بخشد. و محصولات آنها در حال فروش است. مطابق گزارش سال 2013 توسط شرکت تحقیق و تفکیک بازار مستقل SharpBrains ، صنعت بهداشت و درمان مغز از درآمد یک میلیارد دلار در سال 2012 پیشی گرفته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا