;
سرگرمی

قابل توجه باهوشا: با دلیل و منطق بگوئید کدامیک از والدین تصویر، احمق تر و بی فکرتر است!؟

آزمون شناسایی والدین احمق: در تصویر آزمون شناسایی والدین احمق دو تصویر متفاوت از دو پدر و مادر را به همراه فرزندانشان مشاهده میکنیم که در یکی از آنها مادر خانواده در حال آموزش آشپزی به دختر خود می باشد و وظیفه خرد کردن سبزیجات را به او سپرده و در تصویر دیگر پدری در حال یاد دادن آموزش رانندگی به فرزند خود می باشد. در آزمون شناسایی والدین احمق شما باید به دنبال پاسخ به این سوال باشید که کدامیک از والدین تصویر احمق تر و بی فکر تر است.

جالبه: پیری بازیکنان فوتبال؛ کدوم یکی باحال تر شده؟+ عکس های دیدنی

با توجه به توضیحات بالا بهتر است تصویر آزمون شناسایی والدین احمق را بررسی کنیم. اما قبل از دیدن این تصویر باید بگوئیم که برای ارائه پاسخ تنها 7 ثانیه فرصت دارید. لذا تلاش کنید تمام جزئیات را بررسی و سپس با قوه ادرام و تحلیل خود یک پاسخ درست و منطقی ارائه دهید.

جالبه ببینید: آزمون قدرت بینایی با شناسایی مار؛ بین لاک پشت ها پیدا کن!

تصویر آزمون شناسایی والدین احمق

آزمون شناسایی والدین احمق 1

.

.

حتمن ببین: کدوم خانوم خوشگله شوهر داره؟ زن متاهل کدومه؟

.

بازی های فکری و انواع و اقسام آنها به خصوص سوالات، معماها و پارل های تصویری در اینترنت و شبکه های اجتماعی مخاطبان زیادی دارد. چرا که با کمک این معماها می توان مهارتها و توانائیهای شناختی را محک زد. این سوالات می توانند فعالیت افزایش دهند. این افزایش عملکرد ذهن و مغز را نیز بهبود می بخشد. برای بهبود عملکردها و فعالیت های مغزی بهتر است تحلیل و حل پازل ها، تست ها و بازی های فکری را در برنامه روزانه قرار داد. این بازی ها می توانند تمرین مناسبی برای ذهن و مغز باشند. برای انجام این سوالات باید تمام جوانب و نشانه های موجود در تصاویر معماها و سوالات را بررسی کرد.

چالش بینایی: اگه آبنبات چوبی رو بین بستنی ها پیدا کنی تو معرکه ای!

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی والدین احمق

پدر در سمت راست تصویر احمق تر و بی فکرتر از مادر در تصویر سمت چپ است. او تلاش می کند به فرزند خود رانندگی آموزش دهد،در حالی که فرزندش باید به سن قانونی برسد و به کلاس های آموزش رانندگی برود. پدر وی توجهی به گرفتن فرمان و … ندارد و احتمالا با حرکتی که پدر انجام داده، انان تصادف وحشتناکی را تجربه کنند. اما مادر در سمت چپ، اگر چه کارد آشپزخانه به دست دخترش داده است، اما در عین حال مواظب است که دختر آسیبی به خود وارد نکند.

آزمون شناسایی والدین احمق 2

آیا معمای هوش ریاضی با برگها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا