;
سرگرمی

بازی فکری: به دختر بچه کمک کنید تا مادر واقعی خودش را در 5 ثانیه پیدا کند!

بازی فکری شناسایی مادر واقعی دختر بچه: سوال این آزمون ساده است: در این تصویر یک مرد و دختر بچه ای به همراه دو زن را مشاهده می کنید که در فینال مسابقات یک آزمون حضور دارند در مسابقه نهایی وظیفه دختر این است که مادر واقعی خود را شناسایی کند و برای سخت کردن مسابقه چهره زنان را با ماسکی سبز رنگ پوشانده اند، وظیفه شما این است که مادر واقعی کودک را شناسایی کنید، آیا می توانید بفهمید کدام زن مادر واقعی کودک می باشد. شاید پیدا کردن پاسخ این آزمون برای یک تیزهوش در یک نگاه سخت نباشد!؟ برای رمزگشایی این آزمون فقط 5 ثانیه فرصت دارید. در واقع کدام زن مادر واقعی دختر بچه می باشد. با بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: بازی هوش: مغز خود را به چالش بکشید و در 6 ثانیه بگید کدام سطل اول از همه پر می شود؟

بازی فکری شناسایی مادر واقعی دختر بچه

ماموریت شما در بازی فکری شناسایی مادر واقعی دختر بچه این است که شما باید تشخیص دهید کدام یک از این زن ها مادر واقعی دختر بچه می باشد؟ پس هوش و عقل خود را به کار بیندازید. آیا می‌توانید در عرض 5 ثانیه کشف کنید کدام زن مادر واقعی دختر بچه است؟

بازی فکری شناسایی مادر واقعی دختر بچه 1

.

.

.

.

.

.

پاسخ بازی فکری شناسایی مادر واقعی دختر بچه

آیا توانستید بفهمید کدام زن مادر واقعی دختر بچه است؟ غلبه بر ماموریت امروز آنقدرها هم آسان نبوده، اما غیرممکن هم نیست، فقط باید به تخیل خود اجازه می دادید و سرنخ ها را دنبال کنید. اگر این چالش را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی خود دریغ نکنید. اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ بازی فکری مادر واقعی دختر بچه: جواب آزمون بسیار ساده می باشد،کافی بود به رنگ موهای دختر و زن ها دقت می کردید و متوجه می شدید که رنگ موی زن سمت راستی با دختر بجه یکی است پس وی مادر واقعی کودک می باشد.

پاسخ بازی فکری شناسایی مادر واقعی دختر بچه

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، تست روانشناسی را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سه =

دکمه بازگشت به بالا