;
سرگرمی

بازی فکری چشمان شخص معروف ما را میتونی 8 ثانیه ای انجام بدی و بگی این چشمان متعلق به کدام فرد مشهور است؟

در بازی فکری چشمان شخص معروف شما باید صاحب این چشم ها را حدس بزنید در اینجا فرصتی وجود دارد که تخصص خود را در مورد افراد مشهور و چشمان آنها با بازی فکری چشمان شخص معروف امتحان کنید.شما می توانید با کمک سرنخ هایی که ارائه می دهیم،بگویید این چشم ها متعلق به چه کسی هستند. آیا آماده هستید تا خود را با مسابقه چشم مشهور ما امتحان کنید؟

چشم ها اغلب پنجره های روح ما در نظر گرفته می شوند و بر کسی پوشیده نیست که بسیاری از مردم آنها را جذاب ترین ویژگی چهره انسان می دانند. در دنیای افراد مشهور، تعدادی ستاره با چشمانی وجود دارند که فورا قابل تشخیص هستند و تبدیل به نماد شده اند.

آیا فکر می کنید از طرفداران افراد مشهور هستید و می توانید آنها را فقط با نگاه کردن به چشمانشان بشناسید؟ اگر چنین است، پس بازی فکری چشمان شخص معروف برای شماست!

شاید خوشت بیاد: تست شخصیت گل های یاس ما را انجام دهید و بدانید که چه چیزهایی باعث ضعف شما می شود!

تصویر بازی فکری چشمان شخص معروف

بازی فکری چشمان شخص معروف 1

چشم‌های بازیگران هالیوودی، چه نگاه خشن و چه نگاه خیره‌کننده داشته باشند، قلب و تصورات میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان تسخیر کرده‌اند. چشمان برخی از این سلبریتی ها حتی به بخشی ضروری از برند آنها تبدیل شده است و طرفداران فوراً آنها را روی بیلبوردها، جلد آلبوم ها و پوسترهای فیلم می شناسند. اما شناسایی یک سلبریتی تنها بر اساس چشمان آنها می تواند کار دشواری باشد و نیاز به یک چشم دقیق برای جزئیات دارد. به همین دلیل ما چند سرنخ کوچک برای راحتی کار شما در شنلخت بازیگر ارائه می کنیم.

شاید بپسندید: تست شخصیت کودکان دوچرخه سوار:شما کودکان رو در حال دوچرخه سواری بر روی زمین می بینید یا بر روی برگ درختان؟پاسخ شما چیزهای زیادی در موردتان می گوید.

.

.

.

سرنخ 1: اولین سرنخ ما برای شما این است که او یک هنرپیشه یهودی است. با توجه به فراوانی بازیگران یهودی، اولین سرنخ ممکن است کافی نباشد، اما کسانی که می‌دانند تنها از چشم او می‌توانستند بفهمند او کیست، اکنون از اینکه وی را شناخته اند خوشحال هستند.

سرنخ 2: آیا می دانستید این بازیگر یک ابرقهرمان است!! ابرقهرمان‌های زن رایج شده‌اند و این ممکن است پیدا کردن بازیگر زن پشت چشم‌های فریبنده را دشوار کند.

سرنخ 3: او در نیروی دفاعی کشورش خدمت کرده است،چند نفر از افراد مشهور هستند که با توضیحات بالا مطابقت دارند و در نیروی دفاعی کشورشان خدمت کرده اند؟

اینم جالبه: میتوانید پرنده پنهان در تست قدرت بینایی با کبک در کوهستان را ظرف 8 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

.

پاسخ بازی فکری چشمان شخص معروف

گال گدوت بازیگر، مدل و تهیه کننده اسرائیلی است که در 30 آوریل 1985 در پتاه تیکوا، اسرائیل به دنیا آمد. او بیشتر برای بازی در نقش دایانا پرینس/زن شگفت انگیز در فیلم های DC Extended Universe شناخته می شود. گادوت به مدت دو سال در نیروهای دفاعی اسرائیل خدمت کرد و سپس حرفه بازیگری را دنبال کرد. او پیش از انتقال به هالیوود، حرفه بازیگری خود را در اسرائیل آغاز کرد و در چندین فیلم و برنامه تلویزیونی اسرائیلی ظاهر شد.

بازی فکری چشمان شخص معروف -گال گدوت

آیا بازی فکری چشمان شخص معروف را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + نه =

دکمه بازگشت به بالا