;
سرگرمی

14 ترفند روانشناختی که باعث می شوند مردم به شما جذب شوند+ عکس

ترفند روانشناختی: تبدیل شدن به روح شرکت ممکن است در ابتدا یک ماموریت غیرممکن به نظر برسد. ممکن است فکر کنیم که برای دوست داشتن اطرافیانمان به کاریزمای طبیعی یا استعدادی نیاز داریم . اما در واقع، دوست‌داشتنی بودن چیزی است که می‌توانیم به راحتی با تلاش، تخیل و بداهه‌پردازی برای آن تمرین کنیم.

بخش سرگرمی گفتنی فهرستی از نکات بی‌خطر و در عین حال مؤثر تهیه کرده است که می‌تواند به شما کمک کند تا افراد را جذب کنید، حتی اگر تا حد زیادی درونگرا باشید. مطمئن شوید که آنها را ذخیره کرده اید!

1. از همان ابتدا آنها را دوست داشته باشید.

ترفند روانشناختی1

برای ایجاد یک ارتباط گرم و مثبت تلاش کنید تا به مردم اجازه دهید تصور خاصی از شما ایجاد کنند. گزینه برد-برد در اینجا همیشه یک لبخند صمیمانه خواهد بود . با این حال، تنها یک احساس کافی نیست. یک لمس شخصی مانند دست دادن، ضربه سریع روی شانه یا حتی یک آغوش کوتاه نقش مهمی دارد.

مهمترین چیز در اینجا این است که سعی کنید انرژی طرف مقابل را احساس کنید و زبان بدن او را با حرکات خود دنبال کنید.

پیشنهادی: اگر چهره های مشهور نقاشی ها در این عصر بودند، چه شکلی بودند!؟

2. آنها را در صحبت در مورد خودشان درگیر کنید.

ترفند روانشناختی2

بیشتر مردم دوست دارند در مورد خودشان صحبت کنند ، بنابراین شما می توانید از آن استفاده کنید. از آنها در مورد سرگرمی‌هایشان، مکان‌هایی که بوده‌اند یا ممکن است بخواهند بازدید کنند، برنامه‌های آخر هفته و خیلی چیزهای دیگر از آنها بپرسید. خیلی خصوصی نشوید، زیرا این می تواند باعث ایجاد احساس ناراحتی در فرد شود و حتی ممکن است سعی کند شما را از خود دور کند.

همچنین، خوب است از سؤالات بسته که پاسخ آنها فقط یک «بله» یا «خیر» است، اجتناب کنید. در عوض، از سوال “چرا؟” استفاده کنید. یا “چطور؟” – به طرف مقابل فرصت عالی برای صحبت بیشتر در مورد موضوع انتخاب شده می دهد.

3. بر ویژگی های مشابهی که هر دوی شما مشترک هستید تأکید کنید.

ما تمایل داریم که جذب افرادی شویم که تا حدودی شبیه خودمان هستند، و این یک نام دارد: ” اثر شباهت – جذب “. سعی کنید چیزی را پیدا کنید که ممکن است در شما و شخصی که با او صحبت می کنید مشابه باشد. این می تواند سلیقه شما در موسیقی، غذای خاصی باشد که هر دو دوست دارید بخورید یا ورزشی که هر دو از تماشای آن لذت می برید. بعد از اینکه متوجه شدید، باید با گفتگو با این شخص یا دعوت از او برای بازدید از مکانی که هر دو می توانید از این فعالیت لذت ببرید، از آن استفاده کنید. این چیزهای ساده ممکن است چندان مهم به نظر نرسند، اما کار بسیار خوبی را در ایجاد احساس ارتباط شخصی با شما در افراد انجام می دهند و به آنها کمک می کنند از بودن در کنار شما لذت ببرند.

جذاب و خواندنی: حکایت حلال و حرام و الاغی که شاهد ماجرا بود!

4. چیزهایی را که مردم بیشتر با آنها درگیر هستند تعریف کنید.

ترفند روانشناختی4

برخی از تعریف ها می توانند طیف کاملا متفاوتی از احساسات را در ما بیدار کنند. فقط تعریف کردن از لبخند یا رنگ چشم یک نفر تفاوت زیادی برای یک فرد ایجاد نمی کند، احتمالاً آن را یک چیز بسیار خنثی می بیند. طبیعتاً آنها این چیزها را به دست نیاورده اند، آنها فقط بخشی از آنچه هستند هستند. نکته کلیدی در اینجا این است که به چیزی که یک فرد بیشتر با آن دست و پنجه نرم کرده است توجه کنید و آنها را به خاطر آن تحسین کنید.

مثلاً فرض کنید می دانید که این شخص شبانه روز روی یک پروژه کار می کرد و به موفقیت بزرگی رسید. تحسین سخت کوشی و تلاش آنها احساس رضایت عمیقی را در آنها بیدار می کند و آنها را واقعا خوشحال می کند و حتی به خود افتخار می کنند.

داستان عقل و اقبال معروفترین افسانه کردی

5. فراموش نکنید که همیشه مراقب زبان بدن خود باشید.

ترفند روانشناختی5

حتی اگر متوجه آن نباشیم، دست‌ها و پاهای روی هم به دیگران می‌گویند که نمی‌توان به ما اعتماد کرد و چیزی را پنهان می‌کنیم. اما مهم نیست چقدر ممکن است برای شما سخت باشد، سعی کنید موضع خود را باز کنید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که ستون فقرات و پاهای خود را صاف نگه دارید و دستان خود را باز نگه دارید و کف دستان خود را به سمت افراد دیگر چرخانده باشید. قرار دادن ظاهری آرام و دعوت کننده بر روی صورت خود باعث می شود دیگران احساس راحتی بیشتری در کنار شما داشته باشند و طبیعتاً شما را بیشتر دوست دارند.

6. حقیقت را در مورد عیب های خود به اشتراک بگذارید.

 

برخی از افراد ممکن است به شدت عصبانی شوند وقتی دیگران سعی می کنند طوری رفتار کنند که انگار کامل هستند. به اشتراک گذاشتن نقاط ضعف و شکست‌هایتان می‌تواند شما را واقعی جلوه دهد و به اطرافیانتان این امکان را می‌دهد که احساس نزدیک‌تر و تعامل بیشتری با شما داشته باشند. با این حال، مطمئن شوید که زیاده روی نکنید و در مورد تمام شکست ها و لحظات بد خود صحبت نکنید، در غیر این صورت نتیجه دقیقا برعکس خواهد بود.

7. نحوه درخواست کمک را بدانید.

ترفند روانشناختی7

اینکه مردم فکر کنند که به آنها نیاز دارید همیشه بهتر از این است که از آنها بخواهید کاری برای شما انجام دهند. این باعث می شود مردم احساس خوبی نسبت به خودشان داشته باشند و شما را در سطح عمیق تری دوست داشته باشند. © Doctor_Philly/Reddit

8. اولین کسی باشید که شوخی می کند.

به جای اینکه منتظر بمانید تا کسی تنش را در اتاق کم کند، کسی باشید که دست به کار می شود – یک نظر خنده دار و در عین حال بی ضرر در مورد موقعیتی که در آن هستید، چیزهایی که روی آن کار می کنید و غیره بنویسید. اگر می دانید شما گاهی اوقات می توانید به صورت دوستانه او را مسخره کنید، اما به یاد داشته باشید که هرگز نباید به هویت او حمله کنید یا به چیزی که آنها نمی توانند در مورد خودشان تغییر دهند بخندید. هر کسی را که مسخره می کنید باید همراه شما بخندد. و فراموش نکنید که هر از گاهی به خودتان بخندید.

9. به شوخی های دیگران هم بخندید.

ترفند روانشناختی9

از تلاش های دیگران برای دوستانه تر کردن فضا حمایت کنید. با خندیدن، از طرف مقابل حمایت می کنید و به او کمک می کنید متوجه شود که به حرف های او گوش می دهید.

حتی اگر کسی شوخی بدی می کند، می توانید با یک خنده خوب آن را به یک شوخی خنده دار تبدیل کنید. به این ترتیب باعث می‌شوید که دیگران با آن کنار بیایند و به همه احساس خوبی بدهید . همیشه به یاد داشته باشید: با آنها بخند، نه با آنها!

10. برای جالب بودن، علاقه مند عمل کنید.

ترفند روانشناختی10

بیشتر اوقات، مردم به جای گوش دادن به حرف زدن علاقه دارند و فقط از کسانی قدردانی می کنند که به آنها توجه می کنند. یکی از راه‌هایی که می‌توانید به‌عنوان یک شنونده دقیق و با دقت ظاهر شوید، تکرار عباراتی است که فردی که با او صحبت می‌کنید، گفته است.

به عنوان مثال، از برچسب های سوالی مانند “می دانم، درست است؟!” استفاده کنید. علاوه بر این، بازی با کلمات تشویق کننده مانند “دقیقا!” یا “درست است!” و غیره این تکنیک همچنین “پاسخ بازتابی عاطفی” نامیده می شود.

11. آهنربا برای اطرافیان خود باشید و آنها را درگیر کنید.

با جو و افرادی که در اتاق حضور دارند ترکیب نشوید. در عوض سعی کنید فردی مشتاق باشید. دیگران را به چت های کوتاه اما معنادار یا حتی مکالمات طولانی تر جذب کنید.

سعی کنید یک سطح بالاتر باشید و از احمق به نظر رسیدن نترسید. انرژی مثبت شما بی توجه نخواهد ماند – مردم مشتاقانه به آن ملحق می شوند و با آنها همراه می شوند.

12. افراد را زمانی که انتظار ندارند غافلگیر کنید.

ترفند روانشناختی12

وقتی مردم چیزی خوشایند از دیگران دریافت می کنند که آن را نخواسته اند، احساس فوق العاده خوبی به آنها دست می دهد. از اینکه دیگران را با چیزی که ممکن است دوست داشته باشند غافلگیر کنید، بدون اینکه از آنها اجازه بگیرید، نترسید. به عنوان مثال، اگر سر کار هستید و می خواهید برای خودتان یک ساندویچ بردارید، می توانید یک ساندویچ دیگر هم برای همکارتان بگیرید. این اقدام غافلگیر کننده برای مدت طولانی در ذهن آنها باقی می ماند و شما به عنوان فردی صمیمی و خوب دیده می شوید.

13. با دوستان دیگران دوست شوید.

داشتن افراد مشترک، مانند دوستان مشترکی که “شباهت” دارند، واقعا برای ما مهم است. برقراری رابطه دوستی با آشنایان دیگران می تواند نقش زیادی در ایجاد اعتماد با همه آنها داشته باشد. همچنین باعث می شود که افراد با داشتن چند دوست مشابه به یکدیگر احساس نزدیکی کنند. و این یک راه خوب برای گسترش گروه افرادی است که در حال حاضر در آنها هستید.

14. تماس چشمی مناسب می تواند به شما کمک کند.

ترفند روانشناختی14

به رنگ چشم طرف مقابل توجه کنید. برای برقراری تماس چشمی خوب لازم است. زمانی که برای توجه به رنگ چشم دیگران طول می کشد راحت ترین مدت تماس چشم به چشم است: نه چندان طولانی و ناراحت کننده برای همکار شما، اما به اندازه ای طولانی است که آنها با شما احساس آرامش کنند.

از کدام تاکتیک استفاده می کنید تا مردم را دوست داشته باشید؟ بیایید اسرار خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

شاید برایتان جالب باشد

خیلی جالبه: حکایت واقعی دختر قاپی وزیر و آبروریزی در شهر!

جالب: آیا می توانید 3 مورد متفاوت را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید؟ چشمان عقابی خود را آزمایش کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − سه =

دکمه بازگشت به بالا