;
سرگرمی

آیا می توانید 3 ماه عجیب و غریب را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید؟ چشمان خود را امتحان کنید!

تست بینایی با ماه های متفاوت: آیا برای یک چالش سرگرم کننده آماده اید ؟ امروز، ما تست بینایی با ماه های متفاوت را برای یافتن سه ماه متفاوت در میان ماه ها در کمتر از 15 ثانیه به شما ارائه می دهیم . این نوع چالش ، مانند یافتن موارد عجیب و غریب و تشخیص تفاوت ، محبوبیت زیادی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی در سراسر جهان به دست آورده است .

اگر از طرفداران این نوع بازی های فکری و معماها هستید ، نگران نباشید، آنها به طور مرتب در سایت ما نمایش داده می شوند. توانایی های بصری خود را با این بازی فکری سرگرم کننده آزمایش کنید ! این کار نسبتاً آسان است اما قطعاً چشمان شما را تیزتر می کند و مغز شما را وادار به کار می کند. دریابید که آیا برای حل این معمای بصری آنچه لازم است دارید و بهترین واکنش را به آن بدهید !

 

تصویر تست بینایی با ماه های متفاوت

تست بینایی با ماه های متفاوت 1

.

.

.

یافتن 3 ماه متفاوت در کمتر از 15 ثانیه یک کار چالش برانگیز است . برای موفقیت باید تمرکز کرد و با دقت مشاهده کرد . مهم است که به دنبال تفاوت هایی در شکل، اندازه یا رنگ باشید که از سایر قمرها متمایز است . همچنین ممکن است مفید باشد که انتخاب ها را با نگاه کردن به هر گروه از قمرها به طور جداگانه و یافتن دو قمر فرد قبل از حرکت محدود کنید. به یاد داشته باشید که از زمان اضافی عاقلانه استفاده کنید، یک قدم به عقب بردارید و اگر گیر کرده اید دیدگاه متفاوتی را انتخاب کنید . با صبر و تمرکز ، می توانید سه ماه عجیب و غریب را در کمترین زمان پیدا کنید.

.

.

.

پاسخ تست بینایی با ماه های متفاوت

خیلی جالبه: داستان خنده دار آسانسور لاغر کننده

تست بینایی با ماه های متفاوت 2

آیا تست بینایی با ماه های متفاوت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

کدوم یکی از خانوما نی نی تو راهی نداره؟

واگعیه یا کیکه؟ چرا ویدیوی این پسر ایرانی ترکونده+ ویدیو

تست شخصیت واقعی؛ کدام ساز را بیشتر دوست دارید؟

نوجوانی شاهزاده خانم های دیزنی اگر دهه هشتادی بودند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا