;
سرگرمی

فقط 5 ثانیه وقت دارید عدد 6 را روی تاس بیابید!!

تست بینایی تاس ها: این بازی سرگرم‌کننده که قدرت رصد را محک می‌زند، صبر هزاران کاربر اینترنتی را در فضای مجازی به پایان می‌رساند.

این معمای تصویری درباره چیست؟ در تصویر زیر می توانید ده ها تاس با رنگ های مختلف را در کنار هم ببینید. در آن یک شماره نفوذی خاص وجود دارد آیا جرات پیدا کردن آن را دارید؟

 

پس در این بخش از سرگرمی در وب سایت گفتنی از شما می خواهیم با نگاه کردن به تصویر زیر عدد 6 را روی تاس پیدا کنید.

اگرچه ممکن است ساده به نظر برسد، اما این چالش بصری نیاز به یک نگاه دقیق دارد زیرا شما باید مکان دقیق عدد نفوذ شده خاص را در کوتاه ترین زمان ممکن پیدا کنید. فقط حداکثر 5 ثانیه فرصت دارید تا آن را پیدا کنید.

 

خیلی عجیب: آزمون خطا: یه چیزی تو تصویر درست نیست! به نظرت اون خطا کجاست؟ 

فقط 5 ثانیه وقت دارید عدد 6 را روی تاس بیابید

.

.

.

.

.

تست بینایی تاس ها
برای کسانی که تصمیم به حل چالش بصری دارند ، ما به شما کمک و توصیه ای می کنیم. کمک عینی این است که تاس با عدد 6، اما به روشی متفاوت و به عنوان توصیه می توان گفت که باید تمام تصویر را، متمرکز و بدون هیچ حواس پرتی مشاهده کنید. در ابتدا ممکن است بسیار آسان به نظر برسد، اما واقعیت این است که تشخیص آن با چشم غیرمسلح بسیار دشوار است.

.

.

.

.

.

هنوز نتوانسته اید آن را بفهمید؟ توصیه می شود در صورت نیاز به زمان بیشتر ناامید نشوید. این یک بازی است و همیشه یک شانس دوم وجود دارد. سرنخ بعدی که به کاربران اینترنت خواهیم داد این است که نگاه خود را به لبه پایین تصویر ببرند.

اگر در یادداشت به این نقطه رسیده اید، به این دلیل است که مطمئناً متعلق به 90٪ کاربرانی هستید که در تمام تلاش های خود شکست خورده اند. همانطور که در ابتدا گفته شد، این چالش بصری تاس شماره 6 نیاز به صبر و یک چشم ورزیده دارد. در ادامه راه حل چالش بصری را به شما واگذار می کنیم.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی تاس ها

پاسخ تست بینایی تاس ها

 

لینک های مرتبط:

تست هوش عدد 9: 9 را در بین انبوه عددها بیابید!

امروز یکی از حیوانات تست دیداری را انتخاب کنید تا تیپ شخصیتی خود را بشناسید

اگر این معما را حل کنید ضریب هوشی 130 به بالا دارید!

معمای تصویری دفتر کار: 5 تفاوت موجود در دو تصویر را تا 6 ثانیه بیابید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا