;
سرگرمی

اگه چشمان تیزبینی دارید!پس می تونی تست بینایی تفاوت با حروف پی را درمدت زمان 10 ثانیه حل کنی؟؟؟

تست بینایی تفاوت با حروف پی: پازل های بصری قدرت مشاهده و درک ما را به چالش می کشند. برخی از آنها دشوار هستند و می توانند ما را به محدودیت های خود سوق دهند، در حالی که بازی با برخی دیگر سرگرم کننده است.

در چالش امروز گزینه دوم را به شما پیشنهاد می کنیم. چالش امروز نه تنها بینایی شما را مورد آزمایش قرار می دهد، بلکه توانایی شما را برای تمرکز به شیوه ای سرگرم کننده نیز مورد آزمایش قرار می دهد.

قوانین ساده است و بازی برای تمام خانواده مناسب است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حرف I را از بین این سری حروف P پیدا کنید.

تست بینایی تفاوت با حروف پی

 

برای موفقیت در این بازی در زمان تعیین شده، باید استراتژیک عمل کنید. کلید یافتن حرف  I در این سری از Pها پیروی از یک رویکرد است. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در تلاش شما وجود دارد.تصویر را به عنوان یک کل تجزیه و تحلیل کنید، با دقت به آن نگاه کنید و سعی کنید به عنوان یک کل به آن نزدیک شوید. شکل P را در نظر بگیرید و ببینید که آیا می توانید به طور غریزی I را تشخیص دهید.

 

ست بینایی تفاوت با حروف پی-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی تفاوت با حروف پی

بابت تکمیل این چالش بصری تبریک می گویم! حرف I را می توان در تصویر پاسخ زیر یافت. به خوبی در میان P ها پنهان است. اگر در زمان تعیین شده آن را پیدا نکردید، نگران نباشید، به این معنی نیست که شما ناتوان هستید. فقط به کمی تمرین نیاز دارید.

 

ست بینایی تفاوت با حروف پی-2

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا