;
سرگرمی

تست بینایی سنجی: 6 اشتباه قابلمه جادوگر رو در 10 ثانیه پیدا کن!

تست بینایی تفاوت قابلمه جادوگر مخصوص افراد تیزبین است. اگر در دیدن جزئیات مهارت دارید این چالش تصویری را از دست ندهید. آیا می توانید در کمتر از 10 ثانیه 6 تفاوت پیدا کنید؟

هدف شما ساده و در عین حال چالش برانگیز است: 6 تفاوت را که در دو تصویر به ظاهر یکسان قرار گرفته اند را کشف کنید. با این حال، شما باید این کار را در کمتر از 10 ثانیه انجام دهید. این فقط آزمونی برای مهارت های مشاهده ای شما نیست، بلکه سرعت و کارایی شما را نیز امتحان می کند. با بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: تست بینایی: اگه فکر می کنی قدرت دیدت عالی هست، دو موش تصویر شیر را پیدا کن!

تست بینایی تفاوت قابلمه جادوگر

خود را برای یک چالش هیجان انگیز آماده کنید که تمرکز، دقت و توانایی های شما را محک می زند! آیا آماده هستید؟ وظیفه شما ساده است اما مطمئناً آسان نیست! ما دو تصویر تقریباً یکسان از یک دیگ جادویی را به شما ارائه می دهیم.

6 تفاوت وجود دارد که به طور ماهرانه ای تعبیه شده است که ممکن است از چشم ناظر معمولی دور بماند. شما باید این تفاوت ها را در کمتر از 10 ثانیه تشخیص دهید. این چالش نه تنها یک انحراف لذت بخش است، بلکه به افزایش توجه شما به جزئیات و مهارت های شناختی نیز کمک می کند.

پس چرا صبر کنیم؟ شروع کنید، هم چشم‌ها و هم مغزتان را درگیر کنید و ببینید آیا می‌توانید این چالش پر از سرگرمی را پشت سر بگذارید. آیا می توانید تمام تفاوت ها را قبل از اتمام زمان شناسایی کنید؟

تست بینایی تفاوت قابلمه جادوگر 1

این هم جالبه: چیستان: آن چیست که وقتی به مادرش می‌رسد ناپدید می‌شود!؟

.

.

.

.

.

.

اگر 6 تفاوت را هنوز پیدا نکرده اید می توانید دقت کنید و 10 ثانیه دیگر هم به خودتان فرصت دهید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی تفاوت قابلمه جادوگر: 6 تفاوت را برایتان علامت زده ایم!

تست بینایی تفاوت قابلمه جادوگر 2

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، تست روانشناسی را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند Entertainment اینستاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا