;
سرگرمی

تست بینایی جعبه هدیه پنهان شده،می تونی درمدت زمان 10 ثانیه جعبه هدیه پنهان شده رو پیدا کنی؟؟؟

تست بینایی جعبه هدیه پنهان شده: پیدا کردن اشیاء پنهان می تواند یک چالش سرگرم کننده و محرک باشد . این نوع تست به مغز شما اجازه می دهد تا مهارت های شناختی خود را بهبود بخشد و مهارت های مشاهده شما را تقویت کند. همچنین یک راه عالی برای گذراندن زمان و استراحت است.

این بازی تصویری برای همه است و یک بازی سرگرم کننده است که می توان آن را به تنهایی یا به صورت گروهی بازی کرد. کار سختی نیست و بزرگسالان و کودکان می توانند آن را به طور یکسان بازی کنند. فرقی نمی کند که جعبه هدیه را پیدا کنید یا نه. با این بازی به عنوان یک فعالیت سرگرم کننده برخورد کنید و از جستجو لذت ببرید!

شاید خوشت بیاد: تست شخصیت گل های یاس ما را انجام دهید و بدانید که چه چیزهایی باعث ضعف شما می شود!

تست بینایی جعبه هدیه پنهان شده

در این بازی جستجوی بصری هیجان انگیز ، ماموریت شما این است که یک جعبه هدیه پنهان شده در این اتاق را پیدا کنید .هدیه به دقت در میان مبلمان، تزئینات و سایر اشیاء موجود پنهان شده است.تشخیص آن آسان نخواهد بود، اما با کمی منطق و توجه به جزئیات، می توانید آن را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید.

تست بینایی جعبه هدیه پنهان شده-1

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت کودکان دوچرخه سوار:شما کودکان رو در حال دوچرخه سواری بر روی زمین می بینید یا بر روی برگ درختان؟پاسخ شما چیزهای زیادی در موردتان می گوید.

.

.

.

.

.

اینم جالبه: هوش تصویری شناخت فرد خالی بند: میتونی بگی با توجه به تصویر کدوم یک از این دو نفر در حال چاخان بستن هستند؟

.

.

.

پاسخ تست بینایی جعبه هدیه پنهان شده

اگر راه حل را پیدا کرده اید به شما تبریک می گوییم! جعبه هدیه در گوشه ای از اتاق، روی تخت پنهان شده بود. مشاهده و چابکی بصری عالی برای تشخیص آن در بین تمام اشیاء دیگر نشان داده اید.

برای اینکه بفهمید هدیه کجاست، کافیست به تصویر زیر نگاه کنید. به تمرین مهارت های مشاهده خود ادامه دهید و از این نوع بازی پربار لذت ببرید.

تست بینایی جعبه هدیه پنهان شده-2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا