;
سرگرمی

کدوم یکی از این خانما دست هر چی آدم خنگو از پشت بسته و حریف نداره.

آزمون هوش تصویری خانم خنگ: در تصویر آزمون هوش تصویری خانم خنگ ما دو تصویر متفاوت از دو خانم به نام های شارلوت و الیزابت را می بینیم که در حال انجام دادن کاره ای خانه هستند،شارلوت می خواهد لباس های خانه را اتو کند و الیزابت قصد درست کردن ناهار را دارد،ولی یک جای کار می لنگد و یکی از این دو نفر در کارشون دارن خنگ بازی در میارن.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتونی بگی کار کدوم یکی از اونها احمقانه است و دست هر چی خنگ هست رو از پشت بستن؟

 

تصویر آزمون هوش تصویری خانم خنگ

آزمون هوش تصویری خانم خنگ 1

.

.

.

در بسیاری از این سوالات یا معماهای تصویری شما برای ارائه پاسخ باید به دنبال یک نشانه باشید. در بیشتر مواقع پاسخ واقعی ممکن است با دلایل منطقی واقعی فاصله زیادی داشته باشد. به واقع این معماها و سوالات تصویری تلاش می کنند تا توانائیهای شناختی شما به ویژه میزان دقت و تمرکز شما را مورد چالش قرار داده و سبب رشد و توسعه آنها شوند.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری خانم خنگ

شاید خیلی ها الیزابت را به عنوان زن خنگ معرفی کرده اند و دلیلشان هم لمس حرارت آتش می باشد که مطمئنا کار احمقانه ای می باشد ولی در واقع خنگ و احمق واقعی شارلوت می باشد که با اینکه قصد دارد لباس ها را اتو کند ولی خبر ندارد که محافظ برق خاموش می باشد و اتو روشن نمی شود.

آزمون هوش تصویری خانم خنگ 2

آیا آزمون هوش تصویری خانم خنگ را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا