;
سرگرمی

تست بینایی عدد 8: اگه بتونی پیداش کنی یعنی بینایی قوی داری!

تست بینایی عدد 8: تست های بینایی در وب سایت گفتنی، بهترین راه برای محک زدن میزان دقت و جزئی نگری شما هستند. آیا خودتان را تیز و زرنگ می دانید؟ آیا آز آن دسته آدم هایی هستید که همه چیز را زود متوجه می شوند؟!

تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند.

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت زن ایده آل از نظر شما چطوری لباس می پوشد؟

تست بینایی عدد 8: اگه بتونی پیداش کنی یعنی بینایی قوی داری!

فقط 6 ثانیه وقت دارید تا عدد 8 را در این تصویر تشخیص دهید!

حتما ببینید: آزمون شناسایی شوهر زن: کدوم مرد شوهر خانوم هست؟ زرنگا بلافاصله متوجه میشن!

تست بینایی عدد 8

.

تست جالب دیگر: تست هوش فرار: حدس بزن کدوم زن فرار می کنه؟

.

تست بینایی عدد 8:

تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

.

خیلی جالبه: تست هوش وضع مالی کدوم شوهر خوب نیست و جدیدا بدهی بالا آورده؟!

.

جواب تست بینایی عدد 8

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

این تست رو از دست نده: تست بینایی گربه شهر آبی کجا قایم شده؟ مواظب باش چشمات چهارتا نشه!

جواب تست بینایی عدد 8

معما، تست بینایی و تست ها چگونه ما را به چالش می کشند؟

تست بینایی عدد 8: انواع بازی های فکری مانند تست بینایی و تست هوش، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کنند و باعث میشوند تمرکز و دقت شما افزایش یابد. حل مداوم معماهای تست بینایی و تست و هوش سرعت تفکر شما را بالا می برد و همچنین روشی ساده اما موثر برای بهبود حافظه است

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

خطای دید چیست؟

تست بینایی عدد 8: خطای دید که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می شود، نوعی توهم است که توسط سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می شود. به زبان ساده، خطای نوعی توهم نوری است که در آن نمی‌توانیم صحنه یا تصویری را که از طریق چشمان خود دیده‌ایم به وضوح درک کنیم.

ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم.خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. اینترنت مملو از این تست های جذاب است.

تست هوش نوجوانان یا تست هوش برای بزرگسالان باعث می‌شود از لحاظ ذهنی همیشه آماده بمانید و آلزایمر را از شما دور می‌کند. گاهی تست‌های بینایی یا تست‌های تیزبینی و هوش باعث می‌شود شما را از زوال عقل در پیری نجات دهد.

امروزه برای سنجش میزان بهره هوشی هر انسانی از انواع مختلفی تست هوش و آزمون هایی استفاده می‌شود. بدون تردید می‌توان گفت که همه آدم‌ها علاقه دارند که هوش بالایی داشته باشند و بتوانند مشکلات زندگی را به خوبی درک کرده و از قدرت تحلیل بالایی برخوردار باشند. اولین قدم برای افزایش میزان هوشمان این است که بدانیم بهره هوشی ما چقدر است و کدام نوع از هوش‌ها در ما میزان بیشتری دارد.

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

تست بینایی عدد 8: درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند

آیا تست هوش یا آی کیو تنها پیش بینی کننده موفقیت است؟

تست بینایی عدد 8:گرچه از تست‎ هوش به عنوان بهترین عوامل پیش‎ بینی کننده موفقیت یاد می‎شود ولی یقینا عوامل دیگری نیز سهیم هستند مانند شخصیت ، دسترسی به یک شبکه عظیم و شانس محض.

به عنوان مثال، اگر در برخورد با افراد خوب باشید، در اکثر موقعیت‎ های کاری عملکرد بهتری به نسبت فردی دارید که چنین توانایی را ندارد، حتی با آن که آن‎ها ممکن است نمره IQ بالاتری از شما داشته باشند.

برخی از افراد حتی ادعا می‎کنند نمره بیش از حد بالای IQ می‎تواند به ضرر شما باشد. از نظر افرادی که نمره بسیار بالایی در تست هوش می گیرند، سایر افراد بسیار کند و تنبل هستند و گاهی اوقات ممکن است حس کنند درک نمی‎شوند.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

این مطالب هم جالب هستند:

تست هوش ریاضی 6: اگه تو ریاضی فرز و چالاکی باید بتونی 10 ثانیه ای حلش کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا