;
سرگرمی

تست بینایی گربه: تنها 1 درصد مردم دو گربه پنهان را پیدا می کنند!

تست بینایی گربه: با این تست سرگرمی در وب سایت گفتنی همراه باشید. گفته می شود تنها 1 درصد مردم دو گربه پنهان را پیدا می کنند!

تصویر قدیمی فوق یک توهم نوری است که در آن مردی روی مبل نشسته و مشغول خواندن روزنامه است. همسرش روی صندلی روبروی او نشسته و دخترشان روی زمین بازی می کند. آیا فکر می کنید که جزو 1 درصد برتر هستید؟ خوب، ادعا شده است که فقط 1٪ از مردم می توانند 2 گربه پنهان را در اتاق پیدا کنند.

 

تست بینایی گربه

 

بخوانید: تست شخصیت شکست عشقی: آنچه اول دیدی می گوید چه آسیب روحی دیده ای!

آیا می توانید دو گربه پنهان را در تصویر پیدا کنید؟!

تست بینایی گربه

بخش پیچیده‌تر در این توهم نوری، یافتن گربه‌های پنهان در این تصویر قدیمی است، زیرا هر دو گربه در جایی در پس‌زمینه سیاه و سفید تصویر قدیمی پنهان شده‌اند. این تصویر توهم نوری تنها راه سرگرم کننده دیگری برای آزمایش IQ شماست. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح IQ شما است.

تست جالب دیگر: آزمون شناخت اشتباه: اگه تیزی بگو اشتباه چیه؟

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی گربه

پاسخ تست بینایی گربهتشخیص گربه های پنهان در اتاق دشوار و پیچیده تر است زیرا آنها در پس زمینه اتاق استتار شده اند. در حالی که تشخیص زن، زن و دخترشان در اتاق راحت تر است، ممکن است کمی بیشتر طول بکشد تا گربه سانان پنهان را ببینید. باید از نزدیک به تصویر نگاه کنید. اولین گربه پنهان شده است به زیر پای مرد نگاه کنید. گربه دوم را می توان در دامان خانم مشاهده کرد.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت علت مجرد بودن چیست؟

معمای تصویری گرگ:فقط افراد با شهود قوی همه گرگ ها را در این تصویر پیدا می کنند!

1 اشتباه وحشتناک در خانه روستایی را بیابید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا