;
سرگرمی

تست بینایی: ثابت کن چشمات سالمه اگه بتونی فیل رو سریع پیدا کنی!

تست بینایی یافتن یافتن فیل: پلنگ برفی استتار شده در حالی که تصمیم دارد طعمه خود را شکار کند، تا حد امکان به آن نزدیدک می شود. در این تصویر شما یک فیل را مشاهده می کنید را در یک تصویر شلوغ مخفی شده است می توانید آن را پیدا کنید؟

شما کافی است برای مدتی در طبیعت حضور داشته باشید و خود از نزدیک متوجه استتارهای گوناگون حیوانات، پرندگان و حشرات شوید. این مسئله باعث شده است تا برخی افراد که متوجه استتار این موجودات شوند، از آنها عکسبرداری کرده و در فضای اینترنت منتشر کنند. این تصاویر به خوبی می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را به چالش بکشند. در تست بینایی یافتن یافتن فیل شده شما می توانید قدرت بینایی خود را محک بزنید.

این هم جالبه: بازی فکری: اگه زبلی بگو چطوری دختره زنده مونده؟!

تست بینایی یافتن یافتن فیل

در این آزمون شما باید فیل را در یک تصویر شلوغ بیابید! برای حل این آزمون فقط 5 ثانیه فرصت دارید!

تست بینایی یافتن یافتن فیل 1

این هم جالبه: بازی فکری: اگه ادعای باهوشی داری بگو از کدوم مسیر بری زنده می مونی؟!

.

.

.

.

این هم جالبه: داستان شاه ظالم از گلستان سعدی که هر فارسی زبانی باید بدونه!

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی یافتن یافتن فیل

آیا شما توانستید این فیل را شناسایی کنید. با دقت به تصویر نگاه کنید! فرصت اول شما به پایان رسید. از شانس دوم خود استفاده کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی یافتن یافتن فیل: فیل را بیندر یک تصویر شلوغ برایتان علامت زده ایم.

تست بینایی یافتن یافتن فیل 2

امیدوارم از تست بینایی یافتن یافتن فیل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، تست روانشناسی را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا