;
سرگرمی

تست روانشناسی: میخای بدونی چقدر به غرایز درونیت متکی هستی؟پس یه گربه رو انتخاب کن!

تست روانشناسی اعتماد به غریزه: آیا کنجکاو هستید که بیشتر در مورد خودتان بدانید؟ آیا می خواهید بدانید چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند؟ تست روانشناسی اعتماد به غریزه ما می تواند به شما کمک کند تا ویژگی های شخصیتی واقعی خود را کشف کنید! تست های شخصیت راهی عالی برای استفاده از خود و کشف اینکه واقعا چه کسی هستید. با شرکت در تست روانشناسی اعتماد به غریزه می توانید نحوه تعامل ویژگی ها، ترجیحات و مهارت های فردی خود را با یکدیگر بررسی کنید.

آیا می توانید به غرایز خود اعتماد کنید؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از این گربه های دوست داشتنی را انتخاب کنید! فکر نکن و اولین گربه ای رو که میتونی باهاش ارتباط بگیری رو انتخاب کن، چون این ناخودآگاه شماست که با شما صحبت می کند.در بخش سرگرمی مجله گفتنی  نتیجه تست روانشناسی اعتماد به غریزه را بخوانید.

اینم جالبه: چیستان: آن چیست که سیاهش تمیز و سفیدش کثیف است؟     

تست روانشناسی اعتماد به غریزه

.

.

.

.

.

.

گربه شماره 1

افرادی که با اولین گربه همذات پنداری می کنند، اغلب به عنوان هماهنگ با شهود خود توصیف می شوند. آنها یک حس قوی از دانش درونی و توانایی اعتماد به احساسات درونی خود دارند . آنها را می توان مستقل و با ذهنی قوی و همچنین حساس و دلسوز دید.

گربه شماره 2

افرادی که گربه دوم را انتخاب می کنند، شهودی نیستند و ممکن است در تصمیم گیری سریع دچار مشکل شوند ، اغلب زمان زیادی طول می کشد تا قبل از تصمیم گیری در مورد انتخاب ها فکر کنند.

آنها ممکن است در خواندن بین خطوط مشکل داشته باشند و در درک انگیزه ها و احساسات دیگران مشکل داشته باشند. این فقدان شهود می تواند منجر به از دست دادن فرصت ها به دلیل تصمیم گیری کند شود و همچنین باعث شود روابط با دیگران به دلیل ناتوانی در خواندن نشانه های اجتماعی آسیب ببیند.

گربه شماره 3

کسانی که سومین گربه را انتخاب می کنند اغلب افراد خلاق و الهام گرفته ای هستند. آنها را می توان به عنوان افرادی باز دید و قدردان زیبایی در همه اشکال آن دانست. این نوع شخصیت اغلب به سمت تجربیات منحصر به فرد کشیده می شود و از کشف مکان های جدید لذت می برد.

آن‌ها اغلب بسیار پرشور و هیجان‌انگیز هستند، با رگه‌های تخیلی قوی که به آنها اجازه می‌دهد خارج از چارچوب فکر کنند . آنها از شهود و بینش خود برای تصمیم گیری سریع و مؤثر استفاده می کنند.

گربه شماره 4

فردی که گربه چهارم را انتخاب می کند در اعتماد به شهود خود مردد است و ممکن است هنگام تصمیم گیری راحت تر به واقعیت ها و منطق اعتماد کند.

آنها ترجیح می دهند قبل از هر اقدامی یک موقعیت را تجزیه و تحلیل کنند و اغلب رویکردی محافظه کارانه در قبال ریسک دارند. آنها ممکن است در تصمیم گیری کند باشند، اما احتمال اینکه بعداً از آنها پشیمان شوند نیز کمتر است.

هنگامی که با یک تجربه یا موقعیت جدید مواجه می شوند، ممکن است تا زمانی که برای بررسی کامل گزینه های خود و سنجش مزایا و معایب هر یک از آنها وقت نگرفته اند، احساس غرق یا اضطراب کنند.

گربه شماره 5

افرادی که گربه پنجم را انتخاب می کنند، شهود بالایی دارند و تمایل دارند حس عجیبی نسبت به موقعیت ها و افراد داشته باشند . آن‌ها اغلب نشانه‌ها و جزئیات ظریفی را که بیشتر ما از دست می‌دهیم، می‌گیرند و از آن دانش برای قضاوت درست استفاده می‌کنند.

آنها به روی احتمالات باز هستند و می توانند بالقوه را در موقعیت ها و روابطی که دیگران ممکن است نادیده بگیرند، ببینند. آنها متفکران خلاقی هستند که قادر به ارائه راه حل هایی برای مشکلات خارج از چارچوب هستند.

آنها همچنین ممکن است در موقعیت های اجتماعی بسیار شهودی باشند و این توانایی را داشته باشند که بفهمند چیزی یا کسی اشتباه است یا تعادل ندارد. به طور کلی، آنها در خواندن بین خطوط خوب هستند، که به آنها در بسیاری از زمینه های زندگی برتری می دهد.

نتایج این آزمون می‌تواند به مثابه سکوی پرتابی برای آغاز سفری در جهت خودشناسی عمیق‌تر تلقی گردد و بستر امیدها و آرزوهای ما را به فضایی متعالی تبدیل کند، فضایی که در هر گام از این سفر پرماجرا، چشمه‌سار شادکامی و سرچشمه لذت ناب خواهد بود.

با وجود این، شایسته است به خاطر داشته باشیم که هر فصل از کتاب زندگی ما نه بر پایه پیش‌گویی‌ها و طالع‌بینی‌ها، بلکه با جوهر اراده و انتخاب‌های منحصر به فرد ما رقم می‌خورد. این ما هستیم که با اتکا به قدرت انتخاب خود، میزان شادکامی و سعادت را در هر واقعه‌ای که در مسیر زندگی ما رخ می‌دهد، تعیین می‌کنیم.

شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، تست روانشناسی را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند Entertainment اینستاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یک =

دکمه بازگشت به بالا