;
سرگرمی

ماشینت چه رنگیه پاسخ به شما می گوید که واقعاً چه نوع فردی هستید

 تست روانشناسی با ماشین: ماشینت چه رنگیه پاسخ به شما می گوید که واقعاً چه نوع فردی هستید؟

مجله اینترنتی گفتنی یک تست روانشناسی بسیار جالب برای شما آماده کرده است. بسته به اینکه ماشین شما چه رنگی است یا به سادگی کدام رنگ را از بین 4 رنگ بالا ترجیح می دهید، متوجه خواهید شد که واقعاً چه نوع فردی هستید.

 

اگه باهوشی این تستو ببین: تست بینایی پنهان کار کیه؟ فقط نابغه ها سریعا زندانی مخفی را می بینن!

 

رنگ اولین چیزی است که مردم وقتی برای دیدن یک ماشین برای خرید می روند به آن نگاه می کنند. بعداً به چیزهای دیگری مانند نوع موتور، مسافت پیموده شده، مارک و بودجه نیز فکر خواهید کرد.

 تست روانشناسی با ماشین: رنگ ماشین مورد علاقه شما بازتاب مستقیم شخصیت شماست. مطالعات نشان می‌دهد که سایه‌ای که برای وسیله نقلیه خود انتخاب می‌کنید، نمادی از نوع فردی است که شما درون‌گرا هستید، برون‌گرا یا کمی از هر دو. برای دانستن این موضوع در مورد شما، یک تست شخصیت شناسی بر اساس رنگ ماشین مورد علاقه تان برای شما آماده کرده ایم.

تصویر تست روانشناسی با ماشین

 تست روانشناسی با ماشین

تست روانشناسی با ماشین این روزها در شبکه های اجتماعی ترند شده است. شما می توانید نتایج تست روانشناسی با ماشین را در پایین صفحه ببینید:

نتایج تست روانشناسی با ماشین پایین صفحه

.
.

این تستم جالبه: اگه ادعا می کنی چشم تیزی داری تو 4 ثانیه بگو اسلحه کجاست؟!

 

.
.
.
.

نتایج انتخاب شما در تست روانشناسی با ماشین:

ماشین آبی

آبی یک رنگ ماشین منحصر به فرد است که بسیار رایج است. شاید به دلیل در دسترس نبودن رنگ های دیگر یا هر چیز دیگری باشد، اما هر بار که در جاده هستید، حتماً ماشین های آبی را خواهید دید.

رنگ آبی برای کسانی است که توجه را دوست دارند و دوست دارند برجسته باشند، اما نه زیاد، وگرنه قرمز را انتخاب می کردند. اگر ماشین آبی دارید، دلسوز، خوش بین و خونسرد هستید. شما آرامش را در زندگی خود دوست دارید و دوست دارید از پاسخگویی خود تعریف کنید. شما نسبتاً درونگرا و همچنین بسیار صادق هستید. شما فردی قابل اعتماد، اما در عین حال مطمئن هستید. با این حال، اگر سایه تیره تری از آبی را ترجیح می دهید، نشان می دهد که شما مقتدر هستید.

ماشین خاکستری

رنگ خاکستری یکی از محبوب ترین رنگ های خودرو در جهان است. این یک رنگ کلاسیک است که توسط افرادی انتخاب می شود که فقط می خواهند با آن ترکیب شوند. اگر ماشین خاکستری دارید، احتمالاً نمی خواهید با رنگ سفید روشن توجه را جلب کنید یا خیلی پر از مشکی باشید. بنابراین شما چیزی را در این بین انتخاب می کنید. و شخصیت شما هم همینطور. شما یک خمیدگی خنثی و رویکرد بسیار عملی به زندگی دارید. شما آرام، صلح آمیز هستید و برای تعادل ارزش قائل هستید. دوست دارید در مورد مسائل بحث کنید. شما همچنین محتاط هستید و ترجیح می دهید به جای موضع گیری، سازش کنید.

جالب است ببینید: اگر هوش فضایی خوبی داری بگو کی راست میگه؟

ماشین قرمز

رنگ قرمز ماشین بر جسارت تاکید دارد. اگر ماشین قرمز دارید به این معنی است که شما یک برون گرا هستید. توجه و به رخ کشیدن لوازم جانبی خود را دوست دارید. شما باز، پرخاشگر و فوق العاده با اعتماد به نفس هستید. شما همچنین به زندگی اشتیاق دارید و نمی توانید برای مدت طولانی بی تحرک بمانید. دوست دارید سفر کنید، با افراد جدید ملاقات کنید و در مهمانی ها شرکت کنید. شما به راحتی دوست می شوید، اما همچنین فردی خواستار هستید. شما همچنین جاه طلب هستید و آرزوی دستیابی به چیزهای بزرگ را دارید. با این حال، به دلیل انرژی بالایی که دارید، اغلب می توانید بی قرار باشید.

ماشین زرد

زرد، مانند چیزی که بیشتر با آن مرتبط است، نشان دهنده خلق و خوی آفتابی است. اگر سایه ماشین شما زرد است به این معنی است که شما فردی خونگرم و بشاش هستید. شما برون گرا هستید و حس شوخ طبعی خوبی دارید. شما نگرش امیدوارانه ای دارید و همیشه جنبه روشن همه چیز را می بینید. شما هم روح جوانی دارید، اما نه یک روح نابالغ. شما از توجه نمی ترسید و دوست دارید به شما نگاه کنند. رنگ های روشن انتخاب شما در اتومبیل، مد یا خانه است. شما بسیار خلاق هستید و هوش تجاری خوبی دارید.

خیلی جالبه حتما امتحان کن: تست شخصیت خودشیفتگی: اولین چیزی که میبینید همه چیز را می گوید!

آیا از نتایج تست روانشناسی با ماشین لذت بردید؟ خوشحال می شویم نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

آیا انتظارات شما را برآورده کرد؟ خب، اگر توانستید بیشتر در مورد خود و نحوه زندگی خود بدانید، به شما تبریک می گوییم. علاوه بر این تست، انواع دیگری از چالش ها وجود دارد که مورد پسند شما خواهد بود. ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ها ادامه دهید. برای انجام این کار، فقط باید پیوند روبرو را دنبال کنید: چالش‌های بیشتر در بخش سرگرمی گفتنی ، و تمام. منتظر چی هستی؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 

تست های بیشتر که جالب هستند:

این تست رو هم از دست نده: بعیده این سوال هوش هولناک و حل کنی مگر اینکه نترس باشی!

خیلی جالبه ببینید: تست شخصیت شکل دندان که شما را شگفت زده می کند

اینم تست جالبیه:  اگه از محله های تاریک و متروکه نمی ترسی سگ رو پیدا کن!

خیلی جالبه این تست: چالشی که عجیبه: کدوم معلم وضع مالیش بهتره؟!

زوج های عاشق می فهمند: کدام درخواست واقعی است؟

همسر زن کدوم یکی مرد هست؟ اینو باهوشا سریع می فهمند!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + بیست =

دکمه بازگشت به بالا