;
سرگرمی

درختی را انتخاب کنید تا بفهمید کدام احساس بر شما غالب است؟

تست شخصیت احساس غالب در بخش سرگرمی امروز می تواند چیزهای باورنکردنی را در مورد وضعیت شما آشکار کند. نگاهی بیندازید و یکی از درختان را انتخاب کنید، بگذارید تست شخصیت بقیه کارها را انجام دهد.

تست شخصیت احساس غالب: درختی را انتخاب کنید و در آزمون شخصیت امروز متوجه شوید که کدام احساس بر شما غالب است؟

 این تست رو هم از دست نده: با این تصویر میزان مهربانی ات را بسنج: از نظر بقیه مهربانی یا بدجنس؟!

شکلی که انتخاب می‌کنید نشان می دهد که کدام احساس بر وجود شما غالب است، بنابراین از شما می‌خواهیم روی زمان حال تمرکز کنید. آیا می خواهید بیشتر در مورد خودتان بدانید؟ فرصت را غنیمت بشمارید و شرکت کنید.

این تست روان‌شناختی آن قدر شگفت‌انگیز و منحصربه‌فرد است که به شما می‌گوید چه چیزی بر زندگی شما حاکم است، چه چیزی را رها می‌کنید و چه چیزی را می‌توانید تغییر دهید. آن چه می خواهید ببینید فقط یک تست شخصیت ساده نیست.

قوانین آزمون چیست؟

تست شخصیت احساس غالب

ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از چهار درخت را انتخاب کنید، درختی که در تصویر زیر نظر شما را جلب می کند و سریع این کار را انجام دهید. البته، شما باید تا حد امکان صادق باشید، زیرا معانی خاصی برای هر یک از آن ها وجود دارد که جزئیات شخصیت شما را نشان می دهد که ممکن است ندانید. آماده ای ؟ دیگر وقت را تلف نکنیم و برویم.

این تست هم جالبه: ویژگی های پنهان شخصیت + اول چی دیدی ؟

تصویر تست شخصیت احساس غالب

کدام درخت را انتخاب می کنید؟

تست شخصیت احساس غالب-کدام درخت را انتخاب می کنید؟

در آزمون امروز وب سایت گفتنی شما چهار درخت را خواهید دید که هر کدام نشان دهنده یک احساس هستند، بنابراین باید خوب انتخاب کنید. این چالش در فیس بوک، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی که آن را به اشتراک گذاشتند، محبوب شد تا کاربران بیشتری بتوانند این تست شخصیت را انجام دهند که آن ها را غافلگیر می کند. توصیه می کنیم خیلی تمرکز داشته باشید تا جواب به دلخواه شما باشد. موفق باشید.

این تست رو هم انجام بده: اولین چیزی که ببینی بزرگترین فوبیای شما در زندگی را فاش می کند!!!

نتایج در پایین صفحه

.

.

.

.

.

نتیجه تست شخصیت احساس غالب در وجود شما چیست؟

درخت 1 (مالیخولیا)

اگر اولین درخت را انتخاب کردید، فردی هستید که تمایل به مالیخولیا دارید. گاهی اوقات به خودمان می گوییم “گذشته بهتر بود”. حتی اگر با خوش بینی به زندگی نگاه کنید، وقتی به گذشته نگاه می کنید، نمی توانید از دلتنگی خودداری کنید و واقعاً می خواهید به آن روزهای گذشته برگردید. آینده کمی شما را غرق می کند، چالش بزرگ شما این است که یاد بگیرید بیشتر در زمان حال زندگی کنید.

این تست خیلی جذابه:با این تست شخصیت بفهمید: چرا مجرد و تنها هستید؟!

درخت 2 ( شوق)

اگر درخت دوم را انتخاب کرده اید، احساسی که بر شما غالب است، اشتیاق است. برای شما، زندگی مانند یک چالش همیشگی به نظر می رسد و شما مشتاق به رویارویی با آن هستید. چالش ها شما را خوشحال می کنند و شما فردی هستید که قدرت زیادی برای رویارویی با آنها دارید.

گاهی اوقات بیش از حد تحت تأثیر این انرژی که بر شما مسلط است می شوید و می توانید تصمیماتی بگیرید که کمی عجولانه هستند. با این حال، شما هرگز شادی و شوخ طبعی را کم نمی کنید. بنابراین در پایان روز، معمولاً به آنچه می خواهید می رسید، حتی اگر مجبور باشید به دیوار برخورد کنید.

درخت 3 (اضطراب)

اگر درخت سوم را انتخاب کرده اید، احساسی که بر شما غالب است اضطراب است. در واقع سر شما یک دنده بزرگ است که هرگز از حرکت باز نمی ایستد. شما مراقب همه چیزهایی هستید که در اطراف شما اتفاق می افتد، از چیزها و افراد مراقبت می کنید. به همین دلیل، شما تمایل دارید که نگران و کمی مضطرب باشید.

همیشه شرایطی در اطراف شما وجود دارد که حل نشده و زندگی با آن برای شما دشوار است . شما باید یاد بگیرید که تمام مسئولیت ها را بر دوش خود نگیرید.

درخت 4 (همدلی)

اگر درخت چهارم را انتخاب کردید، شما فردی بسیار همدل هستید. شما همیشه خود را به جای دیگران می گذارید. این در عین حال شما را به فردی بسیار متغیر تبدیل می‌کند: با محیط خود سازگار می‌شوید، اما این امر گاهی باعث می‌شود که ذات خود را از دست بدهید.

شما فردی مهربان، یک دوست خوب و یک همراه هستید. اما گاهی اوقات کمی احساس تنهایی می کنید. احساسی که بر شما مسلط است آن چیزی است که به مراقبت از دیگران مربوط می شود. شما باید یاد بگیرید که بهتر از خود مراقبت کنید. به یاد داشته باشید که دور هم ننشینید و منتظر باشید تا شخص دیگری این کار را برای شما انجام دهد.

اگر دوست داریددیگران را نیز به چالش بکشید، فراموش نکنید که مقالات ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. 

لینک های مرتبط:

از کدام شبح و موقعیت بیشتر می ترسید؟

کدام نوع فیگور زنانه را دوست دارید؟ آیا فرد موفقی هستید یا خیر؟

تست شخصیت: با انتخاب گلی که دوست دارید، احساسات شما رو می شود!

تست شخصیت آزاردهنده‌ای که در عرض 1 ثانیه می‌گوید حیله گری یا نه!

یک کتاب انتخاب کنید، به زودی چه تغییراتی در زندگی شما ایجاد می شود؟

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا