;
سرگرمی

تست هوش ریاضی ستاره و درخت؛ با بدست آوردن نتیجه معادله آخر در 6 ثانیه نشون بده که تو ریاضیات سرچشمه داری.

چه چیزی بهتر از تمرین دادن مغز با یک چالش ریاضی مفید است؟ هوش ریاضی خود را امتحان کنید و ببینید آیا می توانید تست هوش ریاضی ستاره و درخت پیشی بگیرید و IQ خود را افزایش دهید! امروز، در تلاش برای حل یک معادله ریاضی، تفکر منطقی و مهارت های حل مسئله شما را آزمایش خواهیم کرد.

تست‌های منطق و تفکر از زمان‌های قدیم وجود داشته‌اند و ابزار بسیار خوبی برای ارزیابی استعداد فرد در حل مسئله هستند. همچنین می توان از آنها برای سنجش خلاقیت و تدبیر استفاده کرد.با درگیر شدن در این نوع کارها، می توانید مهارت های خود را تقویت کرده و ظرفیت فکری خود را افزایش دهید.

 

تصویر تست هوش ریاضی ستاره و درخت

تست هوش ریاضی ستاره و درخت 1

.

.

.

اگر می خواهید بتوانید آخرین معادله را حل کنید، مهم است که مغز و ذهنخود را به خوبی تمرین دهید. تفکر منطقی و حل مسئله مهارت هایی هستند که می توانید در طول زمان با تمرین آن ها را توسعه دهید.توجه به این نکته مهم است که این فقط به خاطر سپردن حقایق و معادلات نیست. توانایی تفکر انتقادی، تجزیه و تحلیل مشکلات و ارائه راه حل های خلاقانه است. آموزش مغز به بهبود حافظه، تمرکز و تمرکز و همچنین توانایی شما برای استدلال، برنامه ریزی و تصمیم گیری کمک می کند.

.

.

.

پاسخ تست هوش ریاضی ستاره و درخت

می توانیم فرض کنیم

ستاره = 2

درخت=2

تاس=4

گل=3

درخت + ستاره=2+2=4

پس جواب 4 است.

تست هوش ریاضی ستاره و درخت 2

آیا تست هوش ریاضی ستاره و درخت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. خب هرچی میتونه باشه الان این شو ۱ معادله ۲ مجهول که از نظر ریاضی هزار تا جواب داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا