;
اخبار روزتازه ها

خبر به شدت نگران‌کننده اسکالونی در مورد مسی!

خبر به شدت نگران‌کننده اسکالونی در مورد مسی: پس از برد 1 بر 0 آرژانتین در برابر اکوادور در اولین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، لیونل اسکالونی، در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار ضمن تمجید از لیونل مسی یک خبر نگران کننده در مورد او داد. سرمربی تیم ملی آرژانتین اعلام کرد مسی از ابتدای نیمه دوم در ناحیه همسترینگ احساس درد می‌کرد و در دقیقه 88 از او خواسته تا تعویضش کند.

اسکالونی گفت: “مسی از من خواست تا تعویضش کنم وگرنه او را از زمین خارج نمی‌کردم. باید میزان مصدومیت مسی را مورد بررسی قرار دهیم تا ببینیم مشکل چیست. دقیقا نمی‌دانم که مشکل لیونل چیست او فقط از من خواست تا تعویضش کنم چون احساس درد می‌کرد.”

او در مورد احتمال غیبت مسی در بازی بعدی گفت: “فردا از او آزمایش پزشکی گرفته می‌شود تا در صورتی که مشکل خاصی نداشته باشد در بازی بعدی برایمان به میدان برود. فعلا چیزی معلوم نیست و اگر اتفاق خاصی رخ دهد در موردش تصمیم گیری خواهیم کرد.”

خبر به شدت نگران_کننده اسکالونی در مورد مسی 1

سرمربی آرژانتین در مورد اهمیت پیروزی در بازی اول گفت: “من به عملکرد بازیکنانم در این دیدار افتخار می‌کنم. آنها تا حد توانشان تلاش کردند. مقابل یک تیم بسیار خوب بازی می‌کردیم که کار را مثل بازی با هلند در جام جهانی برای ما سخت کرده بود. اکوادور به هیچ عنوان یک تیم معمولی نبود و بازیکنانش تا آخرین لحظه جنگنده ظاهر شدند.”

اسکالونی با اشاره به سختی کار مدعی عنوان قهرمانی جام جهانی برای صعود به رقابت‌های سال 2026 گفت: “به نظر من مسابقات انتخابی جام جهانی سخت‌ترین مسابقات در جهان هستند. هرکسی که غیر از این فکر می‌کند باید خودش در این رقابت‌ها شرکت کند. ما باید بدانیم که شرایط پیچیده‌ای در بازی‌ها خواهیم داشت، به ویژه در خارج از خانه کار سختی داریم. باید بدانیم که شکست‌ناپذیر نیستیم و مثل امروز برای بردن باید رنج بکشیم.”

کریستین رومرو یکی از بهترین بازیکنان آرژانتین مقابل اکوادور بود که به شدت مورد تشویق هواداران نیز قرار گرفت. اسکالونی با اشاره به بازی خوب این بازیکن گفت: “او در بازی امروز فوق العاده بود. گاهی اوقات سفر طولانی بازیکنان را خسته کرده و تیم را در وضعیت بعدی قرار می‌دهد، اما او امروز خیلی خوب بازی کرد و همه وظایفش را کامل انجام داد.”

سرمربی آرژانتین در پاسخ به این سوال که «آیا قصد اضافه کردن بازیکنان جوان‌تر به تیمش را ندارد؟» گفت: “بهترین‌ها را در حال حاضر در تیم ملی داریم و هنوز وقت تست کردن بازیکنان جدید را پیدا نکرده‌ایم. بازیکنان جوان خوبی هستند که امکان پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند و مطمئنا آنها را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.”

 

این مطالب را نیز ممکن است بپسندید:

ناجی همیشگی آرژانتین، سوپرگل مسی از ضربه ایستگاهی+ویدئو

پدیده برزیلی همه چی را لو داد، امباپه سال بعد در رئال مادرید است!

تمدید امباپه با psg؟ حتی خلیفی هم اطمینان ندارد!

منبع
ورزش3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا