;
سرگرمی

تست شخصیت شناسی جالب / در نگاه اول چه دیدی؟!

تست شخصیت تصویر انتزاعی: به گفته هرمان رورشاخ ، خالق یک آزمایش معروف با لکه های جوهر، چیزهایی که یک فرد در تصویر می بیند با شخصیت او ارتباط دارد. با بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

تصاویر انتزاعی می توانند به چیزهایی که در ذهن افراد می گذرد اشاره کنند و همچنین برخی از تست شخصیت تصویر انتزاعی آنها را آشکار کنند. با این آزمون ما چیزهای جدید و جالبی در مورد خود یاد خواهید گرفت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا به تصاویر نگاه کنید و آنچه را که دیدید بگویید.

این هم جالبه: چالش فکری: فقط افرادی که ضریب هوشی بالای 120 دارن زیر 10 ثانیه جوابو میدن!

این هم جالبه: داستان مرد هیزم شکن و فرشته و جنیفرلوپز / فوق العاده خنده دار

تست شخصیت تصویر انتزاعی

تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که این یک بازی است، به این معنی که نباید نتایج را خیلی جدی بگیرید. به هر حال امیدواریم که شما را درباره‌ی ویژگی‌های پنهان شخصیت شگفت زده کند. پس با دقت به هر تصویر نگاه کن و بگو در هر تصویر چه چیزی می بینی؟ دانستن تست شخصیت تصویر انتزاعی حتی برای خودمان هم مهم است چرا که باعث می شود به نوعی از خودآگاهی برسیم. پس بزن بریم!

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید در اولین نگاه چه دیدی؟

تست شخصیت تصویر انتزاعی 1

این هم جالبه: بازی فکری: اگه جزو نوابغ روزگاری بگو کدوم دکتر تقلبیه؟!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت تصویر انتزاعی

لب ها: شما همیشه چیزها را همانطور که هستند می گیرید و آنها را بر اساس ارزش واقعی شان قضاوت می کنید. شما سعی نمی کنید چیزهای اطراف خود را تغییر دهید یا رمزگشایی کنید یا معنای پنهان آنها را درک کنید.

درختان: شما فردی جاه طلب هستید که همیشه از دیگران دورتر نگاه می کنید. علاوه بر این، شما یک کمال گرا هستید و در هر موقعیتی به دنبال بهترین چیزها هستید.

ریشه ها: شما فردی فوق العاده پیشرو هستید که همیشه در تلاش برای بهبود یا تغییر یک موقعیت هستید.


درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، تست روانشناسی را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا