;
سرگرمی

چیزی در نگاه اول می بینی نشان می دهد که رویاپردازی یا منطقی!

شناخت ویژگی های شخصیتی افراد از جمله دغدغه هایی بوده است که همواره بشر به آن فکر کرده است. روان شناسان و جامعه شناسان همواره تلاش کرده اند تا نسخه ای در این زمینه ارائه دهند. بوجود آمدن ابزارهای مختلف سنجش شخصیت و رفتارها و … از جمله فعالیت هایی بوده است که در این زمینه داشته اند. روان شناسان معتقدند که تست های شخصیت شناسی تصویری قادرند برخی از ابعاد شخصیتی آدمها را افشا کنند. با بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: خلق و خوی متولدین هر ماه چیست؟ ماه تولد همه چیز را نشان می دهد!

تست شخصیت تصویر جنگل و لب

تصاویر براساس یک رویکرد مطالعه ای بوجود آمده است. رویکردی که در آن، هر فردی ممکن است واکنشی یکسان از خود نشان دهد. بر همین اساس می شود ویژگی شخصیتی آدمها را تا اندازه ای شناخت و تعریف نمود.

به این ترتیب تست های روانشناسی راهی سرگرم کننده و غیررسمی برای شناخت بهتر خود و درک بهتر عواملی است که شما را وادار می کند. آنها همچنین می توانند به ما کمک کنند در مورد رفتار و انتخاب های خود فکر کنیم و چیزهایی را در مورد خود کشف کنیم که نمی دانستیم. خب پس با دقت به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید در نگاه اول چه می بینید:

تست شخصیت تصویر جنگل و لب 1

این هم جالبه: بازی فکری: اگه خیلی بهداشت سرت میشه، بگو کدوم آبخوری تمیز و سالمه؟

.

.

.

این هم جالبه: بازی فکری: در یک نگاه بگو کدوم قایق زودتر غرق میشه؟!

.

.

.

.

.

نتایج تست شخصیت تصویر جنگل و لب

این آزمونی است که برای کشف شخصیت خود دو گزینه متضاد به شما ارائه می دهد. این آزمون مبتنی بر یک رویکرد روانشناختی است که شامل ارزیابی ترجیحات یک فرد برای یک موقعیت یا شی خاص است.

نتایج به شما اطلاعات ارزشمندی در مورد جنبه هایی از شخصیت شما می دهد که در زندگی شما مهم هستند و به شدت بر نوع شخصیت شما تأثیر می گذارند. در نگاه اول جنگل دیدی یا لب؟

.

.

این هم جالبه: داستان مهمان و همبستر شدن با زن صاحب خانه+ حکایت مثنوی

.

.

.

.

تست شخصیت تصویر جنگل و لب 2

افرادی که ابتدا جنگل را می بینند

افرادی که در نگاه اول متوجه جنگل شدند،اغلب رویاپرداز هستند. آنها قدرت تخیل بالایی دارند و بسیار خلاق اند. آنها متفکرانی عمیق و متفکر با دید بلندمدت هستند. آنها چیزها را از طریق یک تصویر بزرگ می بینند و بیشتر به ایده ها و مفاهیم کلی علاقه مند هستند تا جزئیات.

چنین افرادی بیشتر بر روی تصویر بزرگ متمرکز هستند و برای کشف و درک جهان به زمان نیاز دارند.

افرادی که ابتدا لب ها را می بینند

افرادی که لب را در تصویر می بینند، اغلب بسیار کاربردی هستند. آنها به حقایق و منطق علاقه دارند تا ایده های انتزاعی. بسیار مراقب هستند و تمایل دارند به جای تصویر بزرگ، روی جزئیات تمرکز کنند. آنها به جای راه حل های تئوریک به دنبال راه حل های مشخص برای مشکلات هستند. آنها عمل گرا بودند و در زندگی و نسبت به مسائل مختلف احساس مسئولیت بالایی دارند.


 

امیدوارم از تست شخصیت تصویر جنگل و لب استفاده کرده باشید. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، تست روانشناسی را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

این هم جالبه: بازی فکری: اگه باهوشی در حد بارسلونا بگو کدوم یکی بعد از پرش مرده؟!

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

این هم جالبه: بازی فکری: بچه زرنگا بگن کدوم خانواده اوضاع مالیش خوبه؟!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا