;
سرگرمی

تست شخصیت رابطه شما با پول ما را انجام دهید تا ببینید چگونه به امور مالی خود نگاه می کنید.

رابطه شما با پول در مورد شما چه می گوید؟ این تست جالب را انجام دهید تا متوجه شوید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که به عکس نگاه کنید و اولین چیزی را که می بینید را انتخاب کنید. نتیجه انتخاب های شما نشان می دهد که چگونه به امور مالی خود نگاه می کنید. خوب چرا امتحانش نکنیم؟ شما فقط ممکن است چیزی در مورد خودتان یاد بگیرید!

آیا کنجکاو هستید که در مورد رابطه خود با پول و تأثیر آن بر زندگی شما بیشتر بدانید؟ انجام تست شخصیت می تواند راهی عالی برای به دست آوردن بینش در مورد نگرش ها و باورهای شما در مورد پول باشد.

تست شخصیت رابطه شما با پول برای کمک به شما در به دست آوردن بینشی در مورد نحوه مدیریت امور مالی و شناسایی زمینه های بهبود طراحی شده است.

با آشکار کردن درونی ترین افکار خود در مورد پول، می تواند به شما کمک کند تا تصمیمات بهتری بگیرید و زندگی مالی با ثبات تری داشته باشید.

 

تصویر تست شخصیت رابطه شما با پول

تست شخصیت رابطه شما با پول 1

یک اژدها: خرج کردن

افرادی که برای اولین بار اژدها را در تست شخصیت رابطه شما با پول را دیدند احتمالاً ولخرجی هستند . آنها مستعد ریسک هستند که اغلب به ضرر آنهاست.

آن‌ها دوست دارند در مسیر سریع زندگی کنند، با ریسک‌های مالی و صرف هزینه‌های فراتر از توانشان. آنها اغلب بدون در نظر گرفتن عواقب، می توانند با خرج کردنشان تند رفتار کنند.

آنها تمایل دارند رضایت کوتاه مدت را بر امنیت مالی بلندمدت اولویت دهند . این احتمال وجود دارد که آنها برای آینده برنامه ریزی نکنند و در عوض برای امروز زندگی کنند.

یک قایق: خسیس

افرادی که برای اولین بار قایق را در تست شخصیت رابطه شما با پول دیدند احتمالاً خسیس هستند . آنها در امور مالی خود محتاط هستند، بسیار مقتصد هستند و معمولاً تمایلی به خرج کردن پول برای هر چیزی که مطلقاً ضروری نیست، ندارند.

آنها سعی می کنند بهترین ارزش را برای پول خود داشته باشند و از هر گونه خطری در زمینه مالی خود جلوگیری کنند. آنها امنیت مالی بلندمدت را بر رضایت کوتاه مدت ترجیح می دهند و همیشه قبل از تصمیم گیری مالی از قبل برنامه ریزی می کنند.

یک بالون هوای گرم: سرمایه گذار

افرادی که برای اولین بار یک بالون هوای گرم را  در تست شخصیت رابطه شما با پول دیدند احتمالاً سرمایه گذار هستند . آنها از لحاظ مالی ریسک پذیر هستند، اما ریسک های حساب شده ای را نیز متحمل می شوند که زیان های احتمالی را به حداقل می رساند.

آنها اهمیت تنوع بخشیدن به سرمایه گذاری ها و داشتن درک خوب از بازار را قبل از سرمایه گذاری هر پولی درک می کنند.

هدف آنها به دست آوردن حداکثر بازده از سرمایه گذاری های خود است و اغلب قبل از سرمایه گذاری در هر چیزی تحقیقات گسترده ای انجام می دهند.

سه کره ای که روی آب شناورند: احتکار

افرادی که برای اولین بار سه کره شناور روی آب را  در تست شخصیت رابطه شما با پول دیدند احتمالاً احتکار کننده هستند . آنها تمایل دارند خیلی بیشتر از زمان لازم چیزها را نگه دارند، زیرا در رها کردن هر چیزی که دارند مشکل دارند.

این می تواند به امور مالی آنها نیز تسری پیدا کند، زیرا ممکن است در جدایی از پول مشکل داشته باشند، حتی زمانی که انجام این کار عاقلانه باشد . آنها ممکن است در تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی را حفظ کنند و چه چیزی را دور بیندازند، دچار مشکل شوند.

جزیره در پایین: انسان دوست

افرادی که برای اولین بار جزیره را در پایین دیدند، احتمالاً بشردوست هستند . آنها بر کمک به جامعه و کمک به کسانی که از خودشان خوش شانس تر هستند تأکید زیادی دارند.

پول فقط منبع دیگری است که آنها می توانند برای دستیابی به این هدف از آن استفاده کنند و اغلب مقدار زیادی پول یا زمان برای کمک به افراد نیازمند اهدا می کنند.آنها از دیدن موفقیت دیگران به لطف تلاش هایشان لذت می برند.

پرندگان با خورشید: ریسک پذیر

افرادی که برای اولین بار پرندگان را با خورشید دیدند، احتمالاً ریسک پذیر هستند . این افراد اغلب بدون در نظر گرفتن تمام پیامدها یا پیامدهای بالقوه تصمیمات خود، شانس می آورند.

در حالی که این می تواند آنها را در مسیرهای خطرناکی سوق دهد، اما اگر در این مسیر موفق به انتخاب صحیح شوند، می تواند آنها را به سمت موفقیت سوق دهد. ریسک‌پذیرها می‌دانند که گاهی اوقات برای دریافت پاداش‌های بزرگ باید یک جهش ایمانی انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا