;
سرگرمی

تست شخصیت: شما در عشق به دنبال چه هستید؟

انتظارات در عشق: هر زمان که در یک رابطه هستیم، از خود می پرسیم: آیا کارها را درست انجام می دهیم؟ پاسخ هایی که در تست شخصیت خواهید یافت، شما را بیش از حد شگفت زده خواهد کرد. از مطالبی که در این تست خواهید خواند نترسید، زیرا با وجود اینکه همه چیز 100% نیست، کمکی است تا خودتان بتوانید نگرش ها یا رفتارهای خاصی را اصلاح کنید. به تصویر نگاه کنید و سپس به دنبال معنای آن بروید. با بخش سرگرمی از مجله گفتنی همراه شوید.

همچنین جالبه:تست شخصیت: آیا فردی رمانتیک هستی؟

خوب به تصویر زیر نگاه کنید: اول چی دیدید؟ صورت بزرگ یا 4 نفر؟

انتظارات در عشق

پاسخ تست انتظارات در عشق:

>

>

>

>

>

انتظارات در عشق

1. صورت بزرگ

اگر چهره مردی را در تصویر بالا دیدید، شما فردی هستید که سخت تلاش می‌کنید تا مورد احترام و قدردانی هرکسی باشید که می‌بینید. این معمولا برای شما بسیار آسان است، زیرا در خواندن افراد خوب هستید و می‌دانید اگر می‌خواهید با کسی رابطه خوبی داشته باشید، چه نسخه‌ای از خود را ارائه دهید. این یک مهارت مفید است، و شما به هیچ وجه جعلی نیستید، اما می‌تواند باعث شود که زندگی شما مانند معمایی باشد که هیچ کس آماده حل آن نیست.

آن چه شما واقعاً از عشق نیاز دارید درک شدن است. شما فردی پیچیده هستید، و علاوه بر این، چون بخش زیادی از زندگی خود را صرف ارائه تنها یک جنبه از شخصیت خود در هر زمان می کنید، ممکن است احساس کنید که هیچ کس فرصتی برای شناخت واقعی شما ندارد. مطمئن باشید که کسی می آید و شما را کاملا درک می کند، فقط باید به او زمان بدهید. روی ایجاد رابطه با کسی تمرکز کنید، و سپس اجازه دهید هر بخش از شما بدرخشد تا دیده شود، قدردانی شود و مورد تحسین قرار گیرد.

انتظارات در عشق

2. یکی با کت و سه نفر که نشسته اند

اگر در تصویر بالا مرد کت پوش و سه نفر نشسته را دیدید، شما فردی هستید که غم درونی دارید. من نمی گویم که شما از نظر بالینی افسرده هستید (اگرچه می توانید باشید) یا به طور کلی یک فرد افسرده هستید (اگرچه می توانید هم باشید)، اما شما کاملاً از تعادل بین همه چیز آگاه هستید: زندگی و مرگ، شادی و غم، آغاز و پایان. این یک راه دشوار برای دیدن جهان به طور کلی است، اما قطعا باعث می شود حتی کوچکترین چیزها را قدردانی کنید.

آن چه شما واقعاً از عشق نیاز دارید، پذیرش کامل است. شما در گذشته با هم قرار گذاشتید و هرگز کسی را پیدا نکردید که شما را همان گونه که هستید بپذیرد. بسیاری از شرکای شما می خواستند شما را تغییر دهند، بدون این که درک کنند که مالیخولیا بخشی از طبیعت اصلی شماست. کسی را پیدا کنید که بتواند غمگین ترین جنبه شما را بپذیرد و کسی را خواهید یافت که ارزش گذراندن زندگی را با او داشته باشد. ناراحت شدن از این بابت برای شما سخت خواهد بود!

همچنین این تست هم جالبه: تست شخصیت: اولین چیزی که ببینید، بدترین ویژگی شما را لو می دهد

نظر شما در مورد آزمون چیست؟ آیا انتظارات شما را برآورده کرد؟ این تست در شبکه های اجتماعی ترند بوده است. ابتدا در فیس بوک محبوب شد، اما پس از آن به سراسر جهان رفت. هزاران کاربر نظر داده اند که انتخاب و پاسخ آن ها با ویژگی های شخصیتی مطابقت دارد. پیش پا افتاده به نظر می رسد.

اما این آزمون به آن ها اطمینان می دهد که جنبه های زندگی روزمره خود را که از آن بی خبر بودند، پیدا کنند. و اگر از آزمایش‌هایی مانند این خوشتان می‌آید، ما شما را تشویق می‌کنیم که به شناختن یکدیگر ادامه دهید.

بنابراین فقط باید پیوند زیر را دنبال کنید: تست شخصیت بیشتر در مجله گفتنی و تمام. منتظر چی هستی؟

تست شخصیت چیست:

به گفته تحلیلگران، آزمون های شخصیت، ابزاری تجربی هستند که هدف آن اندازه گیری یا ارزیابی یک ویژگی روانشناختی خاص است. به همین دلیل است که آن ها در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب شده اند زیرا بسته به نوع (پرسشنامه، تصویری و نگرشی) ویژگی های مختلفی را تعریف می کند که ممکن است شما درباره خود و آن چه در موردپدیده ها فکر می کنید نمی دانستید. ما تجربیاتی را در طول زندگی‌مان جمع‌آوری می‌کنیم که شیوه زندگی یا شخصیت ما را برای رویارویی با برخی تجربیات روزمره شکل می‌دهد. در درون آن ها، تجارب آسیب زا وجود دارد که در ناخودآگاه ما انباشته می شود و زمانی که با محرک های خاصی روبرو می شویم، شکوفا می شوند.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت: آیا شما قابل اعتماد هستید؟

مسیری که انتخاب می کنید شخصیت شما را نشان می دهد

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 8 =

دکمه بازگشت به بالا