;
سرگرمی

روشی که مشت خود را گره می کنید شخصیت شما را آشکار می کند، آن را حتما امتحان کنید.

مردم به دلایل مختلف مشت خود را گره می زنند، گاهی برای تهدید، گاهی برای شادی و گاهی به عنوان بخشی از یک حرکت رقص. اما آیا می‌دانستید که روشی که افراد مشت خود را شکل می‌دهند می‌تواند چیزی در مورد شخصیت آنها به ما بگوید؟ زیرا اگرچه ما ذهن خود را کنترل می کنیم، اما گاهی اوقات ضمیر ناخودآگاه ما را به گونه ای کنترل می کند که احساس نمی کنیم. گاهی اوقات به گونه ای رفتار می کنیم که بدون اینکه متوجه باشیم شخصیت ما را آشکار می کند.

نحوه ایجاد یک مشت ممکن است شخصیت شما را بسیار شبیه به شکل پاها، دهان یا انگشتانتان نشان دهد. آیا علاقه مندید که یاد بگیرید مشت شما در مورد شما چه می گوید؟ پس تست شخصیت مشت گره کرده ما را انجام دهید.

برای انجام دادن و پی بردن به شخصیت خود کافیست به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید کدام حالت مشت را بیشتر انتخاب می کنید،تا شخصیت درونی،بیرونی و عاشقانه شما را بگوییم چیست.

شاید بپسندید: چیستان جالب 54: اگر من را داشته باشید، میخواهید من را به اشتراک بگذارید اگر شما من را به اشتراک بگذارید، من را دیگر نخواهید داشت، من چی هستم؟

تصویر تست شخصیت مشت گره کرده

تست شخصیت مشت گره کرده 1

.

.

تصویر تست شخصیت مشت گره کرده A

شخصیت بیرونی

اگر معمولاً مشت خود را مطابق تصویر A میگیرید، شما فردی هستید که تخیل و مهربانی قوی دارید و نسبت به دیگران حساس هستید. اما در عین حال، طبیعتی ناامن و بی حوصله نیز دارید. دوست دارید به دیگران کمک کنید و با اقدامات پرانرژی و مشتاقانه خود به دیگران الهام می دهید.

شخصیت درونی

از درون می خواهید احساس محافظت و پذیرفته شدن داشته باشید. به همین دلیل، شما با دیگران بسیار خوب رفتار می کنید و ممکن است مواردی وجود داشته باشد که افراد سعی کنند از شما سوء استفاده کنند. اما در درون، شما به خوبی می دانید که چه کسی آدم درستی است و چه کسی نه و چه کسی ارزش دوست داشتن را دارد.

شخصیت عاشقانه

شما احساس عمیقی از عشق دارید اما نمی توانید آن را به درستی ابراز کنید. همچنین تمایل دارید احساسات درونی خود را پنهان کنید، با وجود عصبانیت، بارها، بدخلقی خود را پنهان می کنید. شما اصلا خودخواه نیستید و با شریک زندگی خود بسیار خوب رفتار می کنید.

تصویر تست شخصیت مشت گره کرده B

شخصیت بیرونی

شما شخصیت دلپذیری دارید و در عین حال بسیار با استعداد و کاریزماتیک هستید. به دلیل شخصیت خوب، شما دوستان زیادی دارید. شما بسیار صمیمی، سخت کوش و فداکار هستید. در جبهه کار، شما بسیار مطمئن هستید و توجه را به خود جلب می کنید. شما قادر به تولید ایده های جدید هستید و می خواهید در اوج باشید.

شخصیت درونی

شما حساس و شکننده هستید. توقعات زیادی از دیگران دارید اما در عین حال از طرد شدن می ترسید. وقتی همه چیز مطابق انتظارات شما پیش نمی رود روحیه شما تضعیف می شود و به همین دلیل است که به کسی نیاز دارید که مدام شما را تشویق کند. شما همیشه سعی می کنید کسی را پیدا کنید که از نظر طبیعت شبیه شما باشد.

شخصیت عاشقانه

بیش از حد فکر می کنید و در افکار و خاطرات افسرده گیر می کنید. شما به شریکی نیاز دارید که بتواند شما را درک کند و از شما در برابر این افکار افسرده محافظت کند. شما شریک زندگی خود را بیش از حد دوست دارید و همیشه می ترسید که او خسته شود و شروع به متنفر شدن از شما کند. شما آسیب‌پذیری داخلی را با اتخاذ نگرش «به من اهمیت نمی‌دهد» پوشش می‌دهید.

تصویر تست شخصیت مشت گره کرده C

شخصیت بیرونی

شما بسیار کاربردی، خلاق و در صحبت کردن خوب هستید. شما هم هوشیار و دستکاری هستید. علیرغم داشتن تمام ویژگی ها برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران و پیشرفت در کار، اغلب نگران و حساس می شوید.

شخصیت درونی

ذاتاً بسیار حساس هستید و ترجیح می دهید فردی ساکت باشید. شما به دیگران اهمیت زیادی می دهید و هرگز به کسی صدمه نمی زنید. انتظار دارید که دیگران شما را درک کنند و مطابق با شما رفتار کنند.

شخصیت عاشقانه

شما همیشه یک محیط آرام و یک رابطه مسالمت آمیز را به جای هر چیز شلوغ و شلوغ ترجیح می دهید. شما طبیعت بسیار حساس و نرمی دارید. به همین دلیل، حتی اگر کسی به شما صدمه بزند، وقتی عذرخواهی می کند، تمایل دارید که او را ببخشید.

آیا از این تست شخصیت ما لذت بردید؟ تست شخصیت مشت گره کرده ما را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید تا آنان نیز از شخصیت خود آگاه شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا