;
سرگرمی

آنچه ابتدا در تصویر می بینید میزان طمع شما را آشکار می کند!

تست شخصیت میزان طمع: آیا تا به حال احساس کرده اید که بدون در نظر گرفتن هزینه، همه چیز را برای خود داشته باشید؟ بسیاری از مردم طمع را از کوچکترین احساسات آشکار می کنند.

برخی از افراد هرگز نمی خواهند در روابط شکست بخورند و می توانند جنبه ای را نشان دهند که همیشه خوشایند نیست. آنها که همیشه از آنچه دارند ناراضی هستند، در نهایت بزرگترین عیب های خود را در تلاش برای غلبه بر آنچه می خواهند، مخلوط می کنند و بدترین چهره خود را نشان می دهند. اکثر افراد حریص در ابتدای روابط خود حیله گر و پست نیستند، برعکس همیشه مهربان و مودب هستند و باعث می شوند همه باور کنند که فرد دیگری هستند.

 

تست جالب دیگر: آزمون شناخت اشتباه: اگه تیزی بگو اشتباه چیه؟

 

آن ها می توانند حتی افرادی را که دوستشان دارند، پشت سر بگذارند یا از آنها پیشی بگیرند. ممکن است افراطی به نظر برسد، اما آنها همیشه خود را هیولاهای هفت سر نشان نمی دهند، بیشتر اوقات، حرکات ظریفی انجام می دهند و بدون اینکه مورد توجه قرار گیرند، کنار می آیند. بنابراین افرادی که حرص و طمع دارند در وهله اول دوستانه به نظر می رسند اما برای رسیدن به خواسته هایشان فرصت طلبند و از اینکه دیگران را پله ترقی شان قرار دهند خجالت نمی کشند!

برای تجزیه و تحلیل شخصیت و فهمیدن اینکه آیا شما فردی حریص هستید یا خیر، یک تست سرگرمی ساده اما قدرتمند در مجله گفتنی برای شما آورده ایم. با تجزیه و تحلیل تصویر ولادیمیر کوش، هنرمند روسی که با «واقع گرایی دگردیسی» یا هنرهای زیبا همذات پنداری می‌کند، می‌توان ساخت جالبی را دید که قابل تفسیرهای بی‌شماری است.

تست شخصیت میزان طمع

همچنین بخوانید: تست شخصیت علت مجرد بودن چیست؟

اول چی دیدی؟ مرغ یا تخم مرغ یا پوست تخم مرغ؟!

تست شخصیت میزان طمع

مرغی که ظاهراً به تازگی تخم گذاشته است، در تصویر ظاهر می شود و ایده حرکت را به ما یادآوری می کند. اما برخی از عناصر دیگر تصویر را کمی کنجکاو می کنند، مانند تخم مرغ های سرخ شده و پوسته های روی زمین. برخی از طرفداران دفاع می کنند که این اثر انتقادی از مادر شدن اجباری است، در حالی که برخی دیگر معتقدند که این فقط یک ساخت بی تکلف و خنده دار از لحظه ای است که هرگز اتفاق نمی افتد.

برای اینکه بدانید آیا شما فردی حریص هستید یا خیر، کافی است به کاری که در بالای صفحه قرار داده ایم نگاه کنید و یکی از عناصر ظاهر شده را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که اجازه دهید چشمانتان مانند یک آهنربا کار کنند و اجازه دهید بدنتان آزادانه و بدون تظاهر در جایی که می خواهد مستقر شود ظاهر شود. پس از آن، پاسخ های زیر را بررسی کنید:

(برای دیدن همه: در تصویر موجود در بالای سایت، سه عنصر وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید تا بفهمید میزان حرص شما چقدر است. اولی یک مرغ متحرک است؛ عنصر دوم یک ماهیتابه با دو عدد سرخ شده است. تخم‌مرغ‌ها هنوز بخار می‌کنند؛ و سومی پوسته‌های دو تخم‌مرغ شکسته، درست پشت مرغ است. یکی از آنها را انتخاب کنید و پاسخ زیر را پیدا کنید.)

نتایج تست شخصیت میزان طمع

همچنین بخوانید: تست شخصیت شکست عشقی: آنچه اول دیدی می گوید چه آسیب روحی دیده ای!

1. مرغ

مرغ یکی از عناصر موجود در تصویر است که بخش بزرگی از کادر را اشغال می کند و این ایده را برای ما به ارمغان می آورد که همه چیز در حرکت اتفاق می افتد، گویی صحنه ای از یک فیلم است. با پرهای گرم خود، به نظر می رسد که در یک مرتع یا یک منطقه باز راه می رود، چیزی که برای گونه هایی که در جستجوی حشرات کوچک زندگی می کنند، رایج است.

برای کسانی که او را در پیش‌زمینه دیده‌اند، بدانند که این می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که سخاوت یکی از قوی‌ترین ویژگی‌های او نیست، اما نمی‌توانیم بگوییم که او فردی حریص است. فقط اندکی به رفتارشان، مخصوصاً در قبال دیگران، همیشه به دنبال احترام گذاشتن به دیگران در فضاهایشان، در انتخاب ها و بالاتر از همه، در ذاتشان هستند.

2. تخم مرغ سرخ شده

تست شخصیت میزان طمع می گوید هرکسی که تخم مرغ های سرخ شده در ماهیتابه پشت مرغ را دیده باشد احتمالاً کمی منعکس کننده زمینه تصویر بوده است. چه زمانی یک مرغ تخم مرغ های شکسته را روی پشت خود حمل می کند، در تابه ای مناسب برای سرخ کردن آنها؟ فقط به یاد داشته باشید که هنرمند دوست دارد با عناصر بازی کند و این چیز جادویی رئالیسم فراوان را کار کند که و ما را به یاد ساخت‌های دیستوپیایی می‌اندازد.

اگر ابتدا چشمانتان به تخم مرغ نگاه کرد، بدانید که این نشانه دور بودن طمع از شخصیت شماست. در واقع، آنقدر عادت دارید که خودتان را به دیگران بسپارید که در نهایت فراموش می‌کنید کمی از عزت نفس خود تغذیه کنید و نمی‌توانید فقط برای انجام خواسته‌های دیگران از خود مراقبت کنید. شاید وقت آن رسیده است که برای تغییر، کمی فردگرایی به خرج دهید.

3. پوست تخم مرغ

اگر تا اینجا پیش رفته اید، احتمالاً از قبل پاسخ این موضوع را می دانید، اینطور نیست؟ برای کسانی که پوست تخم‌مرغ را دیده‌اند، حرص و آز در رفتارشان غالب است که نشان‌دهنده یک نقص جدی است. ما می دانیم که اغلب این احساس به وجود می آید که دنیا ناعادلانه است و نیاز به یکسان سازی دارد، اما این بدان معنا نیست که شما باید عادلانه رفتار کنید.

به یاد داشته باشید که طبق تست شخصیت میزان طمع این احساس حرص و طمع تمایل به رشد دارد، به این معنی که با گذشت زمان، شما در پارامترهای خود آرام می گیرید، تا جایی که می گذرید. کسانی که دوستشان دارید فقط برای به دست آوردن منافع و چیزی که میخواهید نیستند. این کار به مرور از شما شخصیتی دلسرد کننده و تنها می سازد.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت ریاست در عشق: آنچه که در ابتدا دیدید به شما می گوید که آیا در عشق «رئیس» یا «قوی» هستید؟

فقط افراد مستقل و آزاد همه خرس های پنهان شده در تصویر را می بینند!

غذاهای مورد علاقه دیکتاتورهای تاریخ: از آدمخواری تا مار کبابی!

تست هوش قاتل فرودگاه: چه کسی قصد خودکشی در هواپیما دارد؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − سه =

دکمه بازگشت به بالا