;
سرگرمی

تست شخصیت ناراحت کننده که نیمه غمگین شما را نشان می دهد!

تست شخصیت ناراحت کننده: تصویر این تست شخصیت ناراحت کننده و کمی غم انگیز است، نگاهی گذرا بیندازید و اولین چیزی که چشمان شما را جلب می کند اعلام کنید، این آزمایش نتایج باورنکردنی را که برای شما در نظر گرفته ایم آشکار می کند!

اگر از قبل این رقم را در ذهن دارید، پس نباید زمان بیشتری را تلف کنید. نکته بعدی این است که شما در لیست نتایج جستجو کنید که آن عنصر به چه معناست و مطمئناً از دانستن بیشتر در مورد خود شگفت زده خواهید شد.

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

تست شخصیت ناراحت کننده که نیمه غمگین شما را نشان می دهد!

اولین چیزی که دیدی چه بود؟

شاید برایتان جالب باشد: معمای تصویری باغچه خانه چه ایرادی دارد؟ کجای کار می لنگد؟!

تست شخصیت ناراحت کننده

این مطلب رو از دست نده: 10 نسخه گیاهی برای ابروهایی که ریخته است: پرپشت شدن ابرو تضمینی!

حتما ببینید: زیباترین زنان جهان: ترکیه رتبه اول را دارد!

.

.

حتما ببین: آزمون شناسایی زنده ماندن: کی عقلش میکشه و زنده می مونه؟!

تست شخصیت ناراحت کننده: ویژگی های شخصیتی دائماً ثابت نیستند، می توانند تغییر کنند. انتخاب شما همچنین می تواند چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما روشن کند. با تست شخصیت دختر جذاب بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

.

حتما امتحان کنید: رفع خشک شدن ریمل: با این روش ها مثل روز اول میشه!

.

نتایج تست شخصیت ناراحت کننده:

اگر تبر می بینید: با اعتماد به نفس و ظاهرا بی نقصید اما از درون شدیدا غمگین هستید

تست شخصیت ناراحت کننده: شما فردی پر تجربه هستید و بسیاری از این تجارب از شما انسانی با ذهن قوی در نظر دیگران ساخته است. شما کسی هستید که اغلب اشتباه نمی کنید، زیرا کارها را با اشتیاق انجام می دهید و به این روند احترام می گذارید. بقیه شما را فردی بالغ از هر نظر می بینند.

افرادی که تبر را می بینند معمولا به دیگران در تصمیمات زندگی شان یاری می رسانند. شما از نظر دیگران بی نقص به نظر می آیید و بهترین خود را به نمایش می گذارید.

اما چنان چه یک دوست و فرد معتمد در کنار خود نداشته باشید به مرور این ویژگی شما را نابود می کند و باعث می شود عزت نفس تان ضربه ببینند. چون درد و دل کردن و گفتن از نقاط ضعف برای شما سخت است این می تواند دیگران از مشکلات شما غافل کند.

اخیرا ممکن است دچار یک ضربه روحی شدید شده باشید و آن را با افراد دلسوز زندگی تان در میان نگذاشته اید. به خاطر داشته باشید که شما هر چقدر هم قوی باشید ابرقهرمان نیستید. پس جسارت پذیرفتن ضعف ها و اشتباهاتتان را هم داشته باشید.

خیلی جالبه: معمای تصویری اردک: به غواص ها کمک کنید اردک را بیابند!

اگر درخت قطع شده را می بینید: زخم هایی دارید که نمیخواهید فراموش کنید

تست شخصیت ناراحت کننده: شما معمولاً فردی هستید که زخم هایی دارید که به طور کامل بهبود نمی یابند، ما معتقدیم که ضربه های قدیمی اجازه پیشرفت را به شما نمی دهد. با این حال، ترجیح می دهید آن ها را بر دوش بکشید.

احتمال دارد که شما در محل کار یا تحصیل و یا در زندگی شخصی تان دچار مشکلات عمیقی شده اید. همچنین مشکلاتی با همکاران یا افرادی که با آن ها در تماس هستید پیدا کرده اید.

شما معمولا شکننده و احساساتی به نظر می رسید و تلاش می کنید تا در نظر همه خوب به نظر بیایید. اما این همیشه جواب نمی دهد. بهتر است تلاش کنید به خواسته های درونی تان اهمیت دهید. ترس از تنها ماندن باعث می شود با آدم های اشتباهی و آسیب زننده معاشرت کنید!

آدم های آزار دهنده همیشه وجود دارند. آن ها به شما ضربه های عمیقی می زنند اما زمان می تواند آن را حل کند. به زمان اعتماد کنید و دوستان واقعی تان را بشناسید. همه آدم ها ارزش معاشرت و هم صحبتی ندارند. عزت نفس چیزی است که باید از همین امروز آن را تمرین کنید.

حتما نگاه کنید: جذب غیر مستقیم مردان: فوت و فن های جذب پسران را یاد بگیرید!

اگر جنگل قطع شده را می بینید: شما دلمره شده اید؛ نظم و امید را به زندگی تان برگردانید

تست شخصیت ناراحت کننده: احتمالاً در روز مشکلاتی دارید که شما را از فکر کردن به چیزهای سازنده باز می دارد. به هم ریختگی و نگرانی ممکن است بر آرامش شما تأثیر بگذارد، بنابراین باید یاد بگیرید که زندگی خود را دوباره سازماندهی کنید.

ناامیدی، آشفتگی و شکست در رسیدن به خواسته ها چیزی است که برای همه ما رخ می دهد. اما مهم است که دوباره برای خود اهداف تازه و برنامه های تازه ای تعریف کنیم.

از تصمیماتی که در گذشته گرفته اید پشیمان نشوید. به خود دیروزتان احترام بگذارید. شما همیشه نمی توانید بهترین کارها را انجام دهید و همیشه در درست ترین نقطه قرار بگیرید. یکنواختی و نداشتن انگیزه شما را کرخت کرده است.

این دوران اگرچه دشوار است اما می توانید آن را از سر بگذرانید. سعی کنید بیش تر ورزش کنید و خواب منظم تری داشته باشید. به نظر می رسد که بر آشفته اید و کارهای ناتمام زیادی دارید. رخت خواب و غم چاره مشکلات شما نخواهد بود. حتما با یک نفر راجع به دلزدگی خود صحبت کنید و با او بیرون بروید.

آیا نتیجه تست با وضعیت شما تطابق داشت؟ به نظر شما چطور می توان با ضربه های روحی و ناامیدی های ناشی از آن کنار آمد؟ تجربه های خود را در میان بگذارید.

تست شخصیت چیست؟

تست شخصیت ناراحت کننده: تست های شخصیت معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش‌های معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

لازم به ذکر است که این تست های شخصیتی که هر روز در دپور مطرح می کنیم هیچ اعتبار علمی ندارند. این فقط در مورد محتوای سرگرمی است که می تواند به شما کمک کند تا در عرض چند ثانیه از طریق یک تصویر، نوع شخصیتی را که ممکن است داشته باشید، راهنمایی کنید.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

سرگرمی چیست و هدف از آن چه باید باشد؟

تست شخصیت ناراحت کننده: سَرگَرمی یک فعالیت تفریحی در اوقات فراغت است که توجه مخاطبان را جلب می‌کند و به آنها لذت می‌بخشد. این فعالیت می‌تواند یک ایده یا یک کار باشد، اما به احتمال زیاد یکی از فعالیت‌ها یا رویدادهایی است که طی هزاران سال به‌طور خاص با هدف جلب توجه مخاطبان توسعه یافته‌است.

دلیل اصلی روی آوردن مردم به سرگرمی‌ها علاقه، لذت بردن و استفاده از اوقات فراغت است تا دستاوردهای مالی یا علمی.

از میان فعالیت‌های مربوط به سرگرمی می‌توان به جمع‌آوری مجموعه‌ها، ساختن کاردستی، پرداختن به ورزش‌ها و گذراندن دوره‌های آموزشی و هنر‌ی اشاره کرد. پرداختن به یک سرگرمی می‌تواند به ورزیدگی، کسب دانش و تجربه‌های با ارزش بینجامد، اما هدف اصلی سرگرمی‌ها رضایتمندی شخصی است.

انواع تست های روانشناسی و شخصیت

تست شخصیت ناراحت کننده: امروزه، طیف گسترده‌ای از تست‌های شخصیت‌شناسی رایج شده‌اند که اغلب بر اساس نظریه‌های خاص سیستم‌های شخصیت هستند.

آزمون‌های شخصیتی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از:

  1. تست شخصیت شناسی مایرز-بریگز (MBTI)
  2. پرسش‌نامه شخصیتی چندمحوری مینه‌سوتا (MMPI)
  3. پرسش‌نامه شخصیتی ۱۶ عامل کتل (16PF).

مطالب جالب دیگر که پیشنهاد می شود:

این مطلب رو از دست نده: عجیب ترین تمرینات راهبان معبد شائولین که همه را به مرز سکته می رساند!

خیلی جالبه: تست هوش وضع مالی کدوم شوهر خوب نیست و جدیدا بدهی بالا آورده؟!

از دست نده: تست بینایی قورباغه: اگر قورباغه ای را در این تصویر دیدید، چشم شاهین دارید!

معمای تصویری اردک: به غواص ها کمک کنید اردک را بیابند!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. ممنون .جالب بود .
    ولی من در نگاه اول همه رو با هم دیدم .تبر ، درخت قطع شده و جنگل و پروانه ای که روی تبر نشسته . و یه نکته که من یه تصویر غمگین هم در ماه در سمت چپ تصویر دیدم .
    حتی رنگ انتخاب شده برای تصویر هم بوی غم میده .

  2. ممنون از زحمتی که می کشید ولی کاش نتیجه تست رو کامل می گذاشتید من پروانه رو دیدم. و احتمالا بعضی ها ابر یا ماه یا درختان رو دیدن
    بهرحال جالب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا