;
سرگرمی

تست شناسایی خانواده غیر واقعی: آیا می توانید خانواده جعلی و غیر واقعی را شناسایی کنید؟

تست شناسایی خانواده غیر واقعی: اگر شما در حل سوالات، معماها و چالش های تصویری یک متخصص باشید، می توانید آزمون شناسایی خانواده غیر واقعی را در 5 ثانیه حل کنید. آزمون شناسایی خانواده غیر واقعی و موارد مشابه که در فضای اینترنت به معمای تصویری معروف شده اند، می توانند به خوبی ذهن شما و توانائیهای شناختی شما را به چالش بکشند.

تست شناسایی خانواده غیر واقعی

در تست شناسایی خانواده غیر واقعی شما با دو تصویر از دو خانواده مختلف مواجه هستید. ماموریت شما در این آزمون آن است که تنها موردی را که نادرست است شناسایی کنید. آیا به ظرفیت ذهنی خود اعتماد دارید؟ شما برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی خانواده غیر واقعی محدودیت زمانی 5 ثانیه ای دارید.

برای اینکه بتوانید بر این معمای تصویری غلبه کنید، باید مانند یک نابغه تحلیل کنید. علاوه بر این، شما باید تمام مهارت های خود را به عنوان یک محقق و کارآگاه فعال کنید زیرا تنها در این صورت می توانید پاسخ را پیدا کنید.
همینطور فکر نکنید که آسان است. چون طبق آمار تمرین ذهنی حداقل 2 درصد درست بوده است. بنابراین، اگر نمی‌خواهید شکست بخورید، بهتر است تمام استعدادها و مهارت‌های شناختی خود را در این آزمون پیاده کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شناسایی خانواده غیر واقعی

 

خانواده سمت چپ یک خانواده ساختگی و جعلی است! دلیل؟ طبق تصویر، شخصیتی که در مرکز قرار دارد روی سینه پیراهنش یک میکروفون تعبیه شده است که نشان می دهد آنها گروهی از بازیگران هستند که در حال نقش بازی کردن در یک فیلم هستند. پاسخ شما چه بود؟ چه استدلالی داشتید؟ با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تست شناسایی خانواده غیر واقعی-2

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

با این حال بسیاری از دانشمندان بر این یافته استوارند که بازی های فکری در بلند مدت ذهن را فعال و هشیار نگه می دارد.

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا