;
سرگرمی

تست شناسایی قاتل عروس؛اگه بتونی قاتل عروس را شناسایی کنی می تونی یک کارآگاه خبره باشی!!!

تست شناسایی قاتل عروس: در شبکه های اجتماعی خیلی زود توانست مورد توجه قرار بگیرد و بارها و بارها همرسانی شود. به این ترتیب معماها، سوالات و پازل های تصویری از پرطرفدارترین مطالب در اینترنت و شبکه های اجتماعی هستند. بنابراین ما با انتشار تست شناسایی قاتل عروس شما را به یک چالش جدی دعوت می کنیم. شما باید بتوانید در زمان یک چشم برهم زدن، قاتل عروس را شناسایی کنید.

تست شناسایی قاتل عروس

شما در این چالش تصویری، تمام مهارت ها و توانایی خود را در حل پرونده به روش و شیوه یک کاراآگاه جنایی امتحان خواهید کرد. چرا که قتل دقیقاً قبل از مراسم عروسی اتفاق افتاده است. عروس به قتل می رسد و قاتل در صحنه حضور دارد. اما شناسایی قاتل تنها برای افرادی که تیزبین و نکته سنج باشند ممکن است. شما باید سریعا قاتل را دستگیر کنید، چون ممکن است نشانه ها و علامت ها را پاک کند.

پس تلاش کنید تا قاتل عروس نگون بخت را پیدا کنید. شما با رمزگشایی و حل تست شناسایی قاتل عروس می توانید به همه اثبات کنید که دارای هوش بالایی هستید و قابلیت این را دارید که یک کارآگاه خبره شوید. با دقت به تصویر نگاه کنید. یادتان باشد باید در یک نگاه قاتل را شناسایی کنید.

 

تست شناسایی قاتل عروس-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شناسایی قاتل عروس

اگر تیزبین باشی خیلی سریع می توانستید قاتل را پیدا کنید.عروس خونریزی کرده است و شما در دست مرد تصویر، اسلحه می بینید. مرد توانسته عروس را به قتل برساند، اما فرصت نکرده که سریعا سلاح را مخفی کند

 

تست شناسایی قاتل عروس-2

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا