;
سرگرمی

ضریب هوشی خود را تست کنید و این معمای ریاضی را در 15ثانیه حل کنید!

تست ضریب هوشی با معمای ریاضی: برای تست مهارت های ریاضی خود آماده اید؟ پس ببینید آیا می توانید تست ضریب هوشی با معمای ریاضی را در 15 ثانیه یا کمتر از آن حل کنید یا خیر! تمام هوش خود را وسط بگذارید و بیایید ببینیم آیا می توانید این تست هوش ریاضی را شکست دهید یا خیر.

تست های منطق و تفکر روشی عالی برای تمرین مغز شما هستند. آنها می توانند به بهبود مهارت های حل مسئله، هوش فضایی و سرعت ذهنی شما کمک کنند . چه اهل ریاضی باشید چه نباشید، تست ضریب هوشی با معمای ریاضی مطمئناً به شما تمرین مغزی می دهد. بنابراین یک نفس عمیق بکشید و بیایید شروع کنیم!

حتما ببینید: فقط یک نابغه می تواند 3 تفاوت را در صحنه حیاط مدرسه در کمتر از 12 ثانیه تشخیص دهد!

تصویر تست ضریب هوشی با معمای ریاضی

تست ضریب هوشی با معمای ریاضی 1

.

.

.

بازی های هوش ریاضی راهی عالی برای فعال نگه داشتن ذهن و به چالش کشیدن خودمان است. از طریق پازل‌های جذاب و تحریک‌کننده مغز، می‌توانیم مهارت‌های حل مسئله خود را بهبود بخشیم و دانش ریاضی خود را تقویت کنیم. حل بازی های هوش ریاضی نه تنها به افزایش چابکی ذهنی ما کمک می کند، بلکه می تواند کار تیمی و همکاری را به شیوه ای سرگرم کننده و هیجان انگیز ارتقا دهد.با تمرین این بازی های هوش می توانیم بازی های فکری ریاضی را به راحتی حل کنیم.

.

.

.

پاسخ تست ضریب هوشی با معمای ریاضی

نتیجه تست ضریب هوشی با معمای ریاضی 61 است. 3 معادله اول همگی از این دنباله منطقی پیروی می کنند: 2 عدد را با هم ضرب کنید و همچنین در 2 و سپس 1 را به نتیجه نهایی اضافه کنید:

  • 2 + 3 = (2 × 2 × 3) + 1 = 12 + 1 = 13
  • 3 + 4 = (2 × 3 × 4) + 1 = 24 + 1 = 25
  • 4 + 5 = (2 × 4 × 5) + 1 = 40 + 1 = 41
  • 5 + 6 = (2 × 5 × 6) + 1 = 60 + 1 = 61

تست ضریب هوشی با معمای ریاضی 2

آیا تست ضریب هوشی با معمای ریاضی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا