;
سرگرمی

اگر بتوانید سگ را در 8 ثانیه در مزرعه ذرت ببینید،دارای چشمان عقابی هستید.

تست قدرت بینایی با سگ در مزرعه: “توهمات نوری” تصاویری هستند که مغز شما را فریب می دهند و توانایی شما را برای مشاهده اشیا آزمایش می کنند. زیبایی توهمات نوری در نحوه جلب توجه کاربر برای مدت کوتاهی نهفته است و این مساله ثابت می کند که ورزش خوبی برای مغز می باشند.

تمرین منظم توهمات نوری برای بهبود تمرکز و مهارت های مشاهده ای شما مفید است. آیا مهارت مشاهده خوبی دارید؟ پس تست قدرت بینایی با سگ در مزرعه را در 8 ثانیه حل کنید.

 

تصویر تست قدرت بینایی با سگ در مزرعه

تست قدرت بینایی با سگ در مزرعه 1

.

.

.

تصویر به اشتراک گذاشته شده بالا یک مزرعه ذرت را در یک صبح آفتابی روشن نشان می دهد. سگی هست که در مزرعه ذرت پنهان شده است. شما باید سگ را در 8 ثانیه پیدا کنید تا تست قدرت بینایی با سگ در مزرعه را با موفقیت انجام دهید. چالش‌های توهم نوری مانند این راه خوبی برای آزمایش مهارت‌های مشاهده و همچنین هوش شما هستند. اگرچه روش خوبی برای آزمایش هوش شما در نظر گرفته می شود، اما تنها وسیله برای انجام این کار نمی باشد.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با سگ در مزرعه

تست قدرت بینایی با سگ در مزرعه 2

آیا تست قدرت بینایی با سگ در مزرعه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا