;
سرگرمی

یه دختر بازیگوش بین فلامینگوها قایم شده اگه گفتی کجا؟

تست قدرت بینایی با شناسایی دختر: ورزش کردن مغز به اندازه هر عضله دیگری مهم است و متأسفانه این ماهیچه ای است که بیشتر از آن استفاده می کنیم اما کمتر از آن مراقبت می کنیم. در این بخش از سرگرمی می خواهیم مغز شما را ورزش داده و به چالش بکشیم. پس با بخش سرگرمی مجله گفتنی همراه باشید تا دریابید آیا مغز فعالی دارید یا نه؟!

بسیاری از اوقات چشم ما دچار خطاهای شناختی می شود با تمرین و تمرکز می توان دقت و قدرت دید را تقویت کرد. آیا شما فردی جزئی بین هستید؟

جالبه: اگه خودتو باهوش میدونی عروسی که تو زندان بوده را در 7 ثانیه شناسایی کن

تست قدرت بینایی با شناسایی دختر

در تست قدرت بینایی با شناسایی دختر شما تعداد زیادی فلامینگو می بینید و به نظر می رسد که غیر از آن ها چیز دیگری دیده نمی شود اما جالب است بدانید که یک دختر بازیگوش در میان فلامینگوها پنهان شده و در حال بازی می باشد؟ آیا شما می توانید این دختر بچه با نمک را پیدا کنید. شما برای این کار فقط 10 ثانیه فرصت دارید.

جالبه: کدوم برگ جفت نداره و تک پره؟ مجردها سریع بگین!

تست قدرت بینایی با شناسایی دختر1

.

.

خیلی جالبه: چیستان خون سیاه: اون چیه که خون سیاه رو می خوره اما راه سفید میره؟

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با شناسایی دختر

پیدا کردن این دختر بچه کار آسانی نیست. بنابراین نفس عمیق بکشید و در این لحظه فقط روی تصویر تمرکز کنید. سعی کنید هر چیزی که حواستان را پرت می کند به بعد موکول کنید. زمان را از دست ندهید زیرا دقت و سرعت در این چالش تصویری کلید برنده شدن شماست.

چیستان جالب: کدام جانور است که اگر اسمش را وارونه کنیم، یک واحد اندازه گیری می شود؟.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با شناسایی دختر؛ در تصویر زیر دختر بچه بازیگوش را می بینید:

تست قدرت بینایی با شناسایی دختر2

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

این معما ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

برایتان جالب خواهد بود

با پیدا کردن کیک توت فرنگی در 5 ثانیه ثابت کن چشمات تیزه!

آزمون قدرت بینایی با شناسایی مار؛ بین لاک پشت ها پیدا کن!

داستان دختر زیبا و خواستگار پیر که ماجرایی جالب دارد!

خانوم مکانیک کدوم کشور خوشگل تره؟ دختر ایرانی واقعا کراشه!

روانشناسی بیماری؛ ماه تولد بهت میگه مستعد چه مرضی هستی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + دو =

دکمه بازگشت به بالا