;
سرگرمی

آیا می توانید قورباغه پنهان شده را در 8 ثانیه تشخیص دهید؟

تست قدرت بینایی با قورباغه پنهان شده: بهترین چیز در مورد توهمات نوری این است که این توانایی را دارد که ذهن و چشم ما را فریب دهد تا باور کند آنچه می بینیم واقعی است. کاربران شبکه های مجازی به طور فزاینده ای به توهمات نوری علاقه دارند.

چون علاوه بر سرگرم کردن افراد، مطالعات نشان داده اند که توهمات نوری در درک عملکرد مغز انسان مفید هستند.آیا در حال حاضر علاقه مند به امتحان یک چالش توهم نوری هستید؟ پس تست قدرت بینایی با قورباغه پنهان شده را حل کنید.

 

تصویر تست قدرت بینایی با قورباغه پنهان شده

تست قدرت بینایی با قورباغه پنهان شده 1

.

.

.

در این تصویر منظره ای از یک جنگل را مشاهده می کنید که رودخانه ای در نزدیکی آن جاری است. این تصویر توسط یک عکاس آماتور به نام Yawaraj Gurjar در گوا هند گرفته شده است. از شدت نور خورشید می توان فهمید که بعد از ظهر است. در نگاه اول متوجه شاخه ای از درخت با برگ های سبز خواهید شد. اما چیز دیگری وجود دارد که توجه شما را از دست داده است و آن یک قورباغه است که در برگها پنهان شده است. قورباغه هوشمندانه خود را استتار کرده است تا با چشم غیر مسلح به راحتی قابل مشاهده نباشد.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با قورباغه پنهان شده

تست قدرت بینایی با قورباغه پنهان شده 2

آیا تست قدرت بینایی با قورباغه پنهان شده را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا