;
سرگرمی

فقط یک فرد تیزبین میتواند پلنگ برفی را در 8 ثانیه در میان کوه های برفی پیدا کند.

تست قدرت بینایی با پلنگ برفی: توهم نوری تصویری است که ذهن را حسابی درگیر می کند، عمیقاً جذاب می باشد و می تواند تصویری متفاوت از یک شی یا نقاشی، یا افرادی که روش مغز را برای درک اشیا به چالش می کشند نشان دهد و مغز را فریب دهد. حتماً انواع بسیاری از توهمات نوری مانند توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی را دیده اید .

مطالعات نشان می دهد که توهمات نوری نیز بخشی از حوزه روانکاوی هستند که نحوه درک شما از چیزها را روشن می کند. یک مغز معمولی می تواند به اشیا یا تصاویر به گونه ای متفاوت نگاه کند و درک متفاوتی از هر زاویه ایجاد کند. یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توان در تصویر تست قدرت بینایی با پلنگ برفی مشاهده کرد که در آن یک پلنگ برفی در میان کوه های پوشیده از برف پنهان شده است.

 

تصویر تست قدرت بینایی با پلنگ برفی

 

تست قدرت بینایی با پلنگ برفی 1

.

.

.

مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید بود. توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیبات خاصی از رنگ، نور و الگوها می توانند مغز ما را فریب دهند تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با پلنگ برفی

تست قدرت بینایی با پلنگ برفی 2

آیا تست قدرت بینایی با پلنگ برفی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا