;
سرگرمی

کسانی می توانند کبوترهای پنهان شده در این باغ را در عرض 10 ثانیه پیدا کنند که چشمانی به تیزی عقاب دارند.

تست قدرت بینایی با کبوتر ها در باغ: توهمات نوری پدیده های بصری هستند که در آن مغز ما چیزی متفاوت از واقعیت را درک می کند. آنها می توانند ما را فریب دهند که فکر کنیم چیزها واقعاً وجود ندارند، یا می توانند چشمان ما را فریب دهند تا چیزهایی را که وجود ندارند ببینند. در دوران باستان، مردم به این توهمات نوری به عنوان جادوگری، شیاطین یا ارواح شیطانی اشاره می کردند. بعداً دانشمندان دریافتند که مغز ما را فریب می دهد و همه اینها به دلیل ادراکات مختلف اتفاق می افتد.

تصاویر توهم نوری اغلب با استفاده از اشکال ساده مانند مثلث، دایره، مربع، مستطیل و غیره ایجاد می‌شوند. سپس این اشکال به روش‌های مختلفی برای ایجاد توهم مرتب می‌شوند.

هدف این است که ببینیم چه چیزی واقعاً آنجا نیست یا در دید آشکار پنهان شده است. آیا برای یک چالش سخت آماده اید که ذهن شما را منفجر کند؟ پس تست قدرت بینایی با کبوتر ها در باغ را انجام دهید.

 

تصویر تست قدرت بینایی با کبوتر ها در باغ

تست قدرت بینایی با کبوتر ها در باغ 1

.

.

.

این چالش توهم نوری توسط کاربر Reddit @FindTheSniper در اینترنت ارسال شده است. در این چالش توهم نوری می توانید تصویر یک باغ کوچک را مشاهده کنید. شما می توانید چندین گیاه گلدانی در باغ و همچنین درختچه ها را ببینید. جدای از گیاهان، پرندگان زیبایی نیز در این باغ پنهان شده اند. مخصوصا، کبوترهایی که در این توهم نوری پنهان هستند. چالش پیش روی شما این است که آنها را در زمان معین پیدا کنید.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با کبوتر ها در باغ

تست قدرت بینایی با کبوتر ها در باغ 2

آیا تست قدرت بینایی با کبوتر ها در باغ را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا