;
سرگرمی

در کمتر از 10 ثانیه سیب متفاوت را در بین سیب ها پیدا کنید! آیا می توانید زمان را شکست دهید؟

تست قدرت بینایی با یافتن سیب های متفاوت: آیا فکر می کنید می توانید در کمتر از 10 ثانیه سیب متفاوت را در بین بقیه پیدا کنید؟ مهارت های بینایی خود را با تست قدرت بینایی با یافتن سیب های متفاوت آزمایش کنید!

یافتن سیب متفاوت در میان سیب ها در کمتر از 10 ثانیه یک بازی فکری بصری چالش برانگیز است . برای انجام موفقیت آمیز این کار، باید تمرکز کنید و به دقت مشاهده کنید. مهم است که به دقت به هر سیب نگاه کنید و به جزئیات کوچکی که آنها را منحصر به فرد می کند توجه کنید . سعی کنید روی عناصر مختلف مانند اندازه، شکل و رنگ تمرکز کنید.

جالبه ببینید: چیستان: چه اختراعی به شما اجازه می دهد آن طرف دیوار را نگاه کنید؟

تصویر تست قدرت بینایی با یافتن سیب های متفاوت

تست قدرت بینایی با یافتن سیب های متفاوت 1

.

.

.

سعی کنید سیب ها را به قسمت های کوچکتر تقسیم کنید و هر کدام را با بقیه مقایسه کنید. با صرف زمان برای تجزیه و تحلیل هر سیب ، پیدا کردن سیب متفاوت در مدت زمان کوتاهی آسان تر خواهد بود. بازی‌های مشاهده راهی عالی برای تمرین مهارت‌های مشاهده‌ای شما و به چالش کشیدن خود برای توجه به جزئیات دنیای اطرافتان هستند. برای جواب به این آزمون ها نیاز به تمرکز و دقت زیادی دارید. یکی از راه‌های اطمینان از تمرکز شما این است که به طور منظم استراحت کنید و با یک میان وعده یا چند لحظه هوای تازه خود را شاداب کنید.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با یافتن سیب های متفاوت

تست قدرت بینایی با یافتن سیب های متفاوت 2

آیا تست قدرت بینایی با یافتن سیب های متفاوت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا