;
سرگرمی

گوجه فرنگی را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کن و نشون بده دید عقابی داری!

تست قدرت دید با گوجه فرنگی: فکر می‌کنید برای جزئیات دقت زیادی دارید؟ با انجام این چالش میوه ای آن را ثابت کنید! سعی کنید گوجه فرنگی گریزان را که به طرز حیله ای در میان دریایی از توت فرنگی پنهان شده است، در کمتر از 5 ثانیه ببینید. با این بازی فکری  مهارت های کارآگاهی خود را آزمایش کنید و بیایید ببینیم آیا شما شرلوک هلمز اشیاء پنهان هستید یا خیر!

یا آماده اید یک بار دیگر چشمان عقابی خود را آزمایش کنید؟ چالش های اذیت کردن مغز ما اینجا هستند تا ذهن شما را تیز و هوشیار نگه دارند. از کارهای روزمره خود فاصله بگیرید و با جدیدترین چالش بصری ما یک سفر سرگرم کننده از کشف را آغاز کنید.

همراهان همیشگی مجله گفتنی ثابت کرده‌اید که حریفان قدرتمندی هستید. بنابراین، بیایید ببینیم با این چالش جدید چگونه عمل می کنید.

جالبه ببینید: تست شخصیت: با جواب به این 10 سوال بفهمید شما برای دیگران خیلی فداکاری می کنید یا خیر؟

تست قدرت دید با گوجه فرنگی

این بار مزرعه ای پر از توت فرنگی های خوش طعم و آبدار را به شما تقدیم می کنیم . ماموریت شما، اگر آن را بپذیرید، یافتن گوجه فرنگی پنهان در میان این میوه های قرمز خوشمزه است. به خاطر داشته باشید، شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا موارد عجیب و غریب را تشخیص دهید. این کار ممکن است ساده به نظر برسد، اما می تواند حتی برای تیزبین ترین ذهن ها نیز دشوار باشد.

تست قدرت دید با گوجه فرنگی1

.

.

.

.

.

.

راه حل تست قدرت دید با گوجه فرنگی

موفقیت شما در این چالش به دو عامل بستگی دارد: تمرکز و توجه شما به جزئیات . از حواس پرتی خودداری کنید و روی کاری که در دست دارید تمرکز کنید. به دنبال هر گونه تنوع رنگی یا اشکال متمایز که از بین مردم متمایز است، باشید. به یاد داشته باشید، سرعت بسیار مهم است، اما دقت در درجه اول اهمیت است. تمرکز کنید، نفس بکشید و بگذارید چشمانتان جادو کنند. به یاد داشته باشید، هر چالش فرصتی است تا به خودتان ثابت کنید چقدر توانایی دارید!

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت دید با گوجه فرنگی

آیا موفق به شناسایی گوجه فرنگی گریزان شدید؟ اگر بله، پس برای خودتان دست بزنید، شما یک استاد بصری واقعی هستید. اگر نه، نگران نباشید! گوجه فرنگی در میان توت فرنگی ها پنهان شده بود. تصویر زیر را که در آن گوجه فرنگی را علامت زده ایم، نگاه کنید.

تست قدرت دید با گوجه فرنگی2

ما در بخش سرگرمی مجله گفتنی این معماهای بصری و چالش های ذهنی را برای فعال نگه داشتن سلول های خاکستری شما پست می کنیم. بنابراین، اگر این بار موفق نشدید، ناامید نشوید. همیشه یک دفعه بعدی وجود دارد!

برایتان جالب خواهد بود

اگر تیزبینی، این چالش تصویری را با پیدا کردن 12 تفاوت میان زوج کارآگاه امتحان کنید!

تست شخصیت: لباس عروسی که می پسندید را انتخاب و ببینید چه نوع دوستی دارید!

سنجش نبوغ: کدوم یکی چپ دسته؟ اگه بگی ایول داری!

حکایت گدا و ترفند پول گرفتن از مردم!

یه اشتباه توی تصویر عاشقانه وجود داره؛ اگه گفتی کجاش؟

اگه بلاگری که دیوانه می باشد را در تصویر شناسایی کنی آخر تیزبینا و باهوشایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا