;
سرگرمی

آزمون هوش تصویری: کدوم یکی از این افراد به تازگی از خونه فرار کرده؟

آزمون شناسایی کودک متواری: در این معمای تصویری شما با یک تصویر روبه رو هستید که 3 فرد درون تصویر قرار دارند، که همه ظاهرهای نگرانی دارند. شما باید در این تصویر فردی که به تازگی از خانه فرار کرده است را شناسایی کنید. با یک آزمون تصویری دیگر از بخش سرگرمی مجله گفتنی با شما هستیم.

آزمون شناسایی کودک متواری

با نگاه به جزئیات تصویر زیر مشخص کنید که کدام فرد به تازگی از خانه فرار کرده است، شما فقط 10 قانیه برای حل این تست فرصت دارید پس با دقت به تصویر زیر نگاه کنید:

این داستان خیلی جالبه: داستان گدایی که ساکنان یک شهر را اُسکول کرد

آزمون شناسایی کودک متواری 1

.

.

.

.

.

اگه هنوز نتونستی حل کنی پاسخ رو همین پایین براتون قرار دادیم.

پاسخ آزمون شناسایی کودک متواری

اگر دقت کنید دختر کفشی به پا ندارد و مشخص است با عجله از خانه فرار کرده است.

آزمون شناسایی کودک متواری 2

نظر شما در مورد آزمون شناسایی کودک متواری چیه؟ از این معمای تصویری که از بخش سرگرمی گفتنی ارائه شد لذت بردید؟

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یک =

دکمه بازگشت به بالا