;
سرگرمی

تست هوش جالب با کبریت؛ با حرکت دادن تنها یک چوب کبریت در 8 ثانیه معادله را درست کنید و نشان دهید چقدر باهوشید.

تست هوش جالب با کبریت؛ آیا برای یک چالش جذاب ریاضی آماده ای؟ شما می توانید ضریب هوشی خود را با تست هوش جالب با کبریت ارزیابی کنید. یک معادله صحیح با حرکت دادن تنها 1 چوب کبریت ایجاد کنید.

خود را ارزیابی و تست کنید و آنچه را که در چنته دارید به ما نشان دهید! ببینید آیا می توانید آن را در زمان تعیین شده 8 ثانیه ای حل کنید و دوستان خود را نیز مورد ارزیابی قرار دهید.

همچنین ببینید: هشتمین عجایب دنیا: 28 نفر با قیافه یکسان که از روی هم کپی شده اند!

تصویر تست هوش جالب با کبریت

تست هوش جالب با کبریت 1

شاید جالب باشد: تفاوت تصویری پنگوئن خوش تیپ؛سه تا تفاوت تصویر رو در 8 ثانیه میتونی گیر بیاری؟

.

.

.

اگر به دنبال یک چالش ذهنی برای آزمایش مهارت های حل مسئله و ضریب هوشی (IQ) خود هستید، پس جای درستی آمده اید. پازل ها، بازی های فکری و تست های هوش به طور فزاینده ای در شبکه های اجتماعی محبوب می شوند زیرا مردم به دنبال راه های تعاملی بیشتری برای تعامل با دوستان و دنبال کنندگان خود هستند.

.

.

.

شاید جالب باشد: با پیدا کردن شمع متفاوت در 6 ثانیه قدرت دیدت رو بسنج و ببین چقدر تیزبینی!

پاسخ تست هوش جالب با کبریت

ما پاسخ تست هوش جالب با کبریت را در دو مرحله و در دو تصویر با شما به اشتراک می گذاریم.

تصویر پاسخ تست هوش جالب با کبریت مرحله اول

تست هوش جالب با کبریت مرحله اول

تصویر پاسخ تست هوش جالب با کبریت مرحله دوم

تست هوش جالب با کبریت مرحله دوم

آیا تست هوش جالب با کبریت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: پازل فکری راه بی خطر؛مامور پلیس باید از کدوم راه برود تا خطری متوجه وی نشود؟

تقویت حافظه با انجام تست های جدید امکان پذیر است!

وقتی خودتان را به انجام مداوم یک کار جدید عادت می‌دهید، مسیرهای عصبی جدیدی در مغز شکل می‌گیرند که موجب می‌شوند در انجام کارهای جدید، کارآمدتر و پرسرعت‌تر ظاهر شوید. مطمئن باشید تشکیل مسیرهای عصبی جدید در مغز به تدریج آغاز می‌شود. با ادامه‌ی این روند، به تدریج از فردی تنبل که عادت دارد انجام هر کاری را به لحظه‌ی آخر موکول کند، به فردی زبر و زرنگ تبدیل خواهید شد که هر کاری را به وقتش انجام می‌دهد.

تست ها ابزار بسیار جالبی برای بهبود مهارت های بصری و استدلال ما هستند. آنها ممکن است در مقایسه با اخبار شبکه های اجتماعی غیر جالب به نظر برسند، اما مزایای زیادی به ما ارائه می دهند و مطمئناً سزاوار زمان بیشتری از روتین ما هستند.

این گونه فعالیت ها را به روال خود اضافه کنید تا تمرکزتان افزایش پیدا کند، پشیمان نخواهید شد!

فواید بازی فکری برای کودکان

فواید بازی فکری برای کودکان از جهاتی به فواید بازی های فکری برای بزرگسالان شباهت دارد. بازی فکری باعث تقویت و بهبود عملکرد مغز و ذهن میشود که در تمام ابعاد زندگی موثر است. تقویت و رشد مهارت‌های فردی و اجتماعی، کودک را تبدیل به انسانی توانمند می‌کند که روزبه‌روز استقلال بیشتری می‌یابد و حس مسئولیت‌پذیری و اتکای به خود را بیشتر در خود رشد می‌دهد.

1.فواید بازی های فکری برای رشد ذهنی کودک

اولین تاثیر بازی فکری بر رشد مغز و بهبود عملکرد ذهن است. یکی از هدف های طراحان بازی فکری این است که بازی‌های فکری دقیقا چنین کارکرد‌های ذهنی دارند و در زمینه‌های : افزایش تمرکز و توجه و ادراک، درک بهتر مفاهیم درسی با استفاده از بازی‌های فکری، تقویت تخیل و افزایش خلاقیت باعث بهبود عملکرد مغز و ذهن میشوند.

2.فواید بازی های فکری برای رشد اجتماعی کودک

کودکان معمولا در هنگام بازی کردن هم‌بازی دارند. از جمله فواید بازی فکری برای کودکان این است که کودک علاوه بر هم‌بازی به هم فکر نیز نیاز دارد و در روند انجام بازی فکری، در تمرکز و توجه و تصمیم گیری یاری دهنده یکدیگر باشند. آن ها از طریق بازی افکار و ایده های خود را با کودکان هم سن خودشان مطرح کرده و به تجزیه و تحلیل ایده های یکدیگر می پردازند.

همچنین ایجاد مسئولیت پذیری در قبال خود و دیگران و نیز تقویت روحیه پذیرش تفاوت ها و مدیریت را نیز می‌توان از دیگر فواید بازی فکری برای کودکان به شمار آورد.

مطالب پیشنهادی ما:

تفاوت تصویری دختر بومی؛ اگه بینایی و دقتت خوب باشه سه تفاوت تصویر را 7 ثانیه ای گیر میاری

با تست شخصیت ماسکهای ونیزی دریابید که چه چیزی به شما انگیزه می دهد و میل درونی خود را باز کنید.

آزمون هوش شناخت زوج خون آشام؛ به نظر شما کدام یک از زوجها خون آشام می باشد؟

تست هوش ریاضی عدد 3؛ این تست هوش را در 10 ثانیه میتونی حل کنی؟

تست بینایی شمع متفاوت؛برای اثبات اینکه چقدر چشمان شما خوب هستند آیا می توانید شمع متفاوت در این تصویر را پیدا کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + دو =

دکمه بازگشت به بالا