;
سرگرمی

آیا فکر می کنید آنچه را که برای شکستن کد در حداکثر 15 ثانیه لازم است دارید؟ پس اثباتش کنید!

تست هوش ریاضی بازگشایی رمز: در تست هوش ریاضی بازگشایی رمز، شما وظیفه پیدا کردن یک کد 3 رقمی را در 15 ثانیه با تجزیه و تحلیل تصویری دارید که دارای 5 ترکیب اشتباه است، معماهای منطقی و فکری مانند این تست هوش به طور فزاینده ای در شبکه های اجتماعی محبوب شده اند و می توانند چالشی لذت بخش برای همه باشند. بنابراین، آیا آماده شکستن کد و حل معما هستید ؟

برای یافتن کد 3 رقمی صحیح، باید با دقت نگاه کرد و تمرکز کرد. قوانین این پازل ساده است: بعد از هر ترکیب از 3 عدد، یک نقطه رنگی وجود دارد. اگر نقطه سیاه باشد به این معنی است که یکی از اعداد موجود نیست. اگر نقطه زرد باشد به این معنی است که یکی از اعداد موجود است اما در کادر سمت راست نیست. در نهایت اگر نقطه سبز باشد به این معنی است که یکی از اعداد در کادر سمت راست وجود دارد. لازم به ذکر است که تست هوش ریاضی بازگشایی رمز در سطح دشواری است .

فقط باید توجه داشته باشید که نقاط رنگی به ترتیب قرار نگرفته اند.

مخصوص باهوشا: به نظرتون این آقا با کدوم دختر عروسی می کنه؟

تصویر تست هوش ریاضی بازگشایی رمز

تست هوش ریاضی بازگشایی رمز 1

.

.

.

آموزش ذهن منطقی شما برای یافتن کد مناسب در تست هوش ریاضی بازگشایی رمز ضروری است. این یک راه عالی برای تمرین مغز و تیز نگه داشتن آن است. با به چالش کشیدن خود برای تفکر انتقادی و تجزیه و تحلیل مشکلات، می توانید مهارت های تحلیلی خود را بهبود بخشید و توانایی حل مسئله خود را افزایش دهید. علاوه بر این، درگیر شدن در فعالیت هایی که شما را مجبور به تفکر منطقی می کند می تواند به شما کمک کند تا درک بهتری از مفاهیم پیچیده داشته باشید و همچنین حافظه و تمرکز خود را بهبود ببخشید. آموزش مغز بخش مهمی از سالم نگه داشتن و فعال نگه داشتن آن است، بنابراین برای تمرین خوب ذهن خود وقت بگذارید.

.

.

.

پاسخ تست هوش ریاضی بازگشایی رمز

پیشنهادی: داستان خدای عشق که فوق العاده شنیدنی است!

جذاب و خواندنی: داستان زیبای مرد دانشمند و عشوه زنانه

تست هوش ریاضی بازگشایی رمز 2

آیا تست هوش ریاضی بازگشایی رمز را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

پیشنهادی: آزمایشگاه شیطانی فراموش شده ژاپنی ها، یکی از جنایات ژاپن در جنگ جهانی دوم

تست شخصیت: شکلی را انتخاب کنید که شما را تعریف می کند و بفهمید که آیا شما یک فرد کنجکاو هستید یا خیر!

مورد متفاوت را 8 ثانیه ای پیدا کنید تا به همه ثابت کنید که توانایی های بصری شما استثنایی است!

حیوانات دیزنی اگه آدم بودند چقدر خوشتیپ بودند؟+ تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + چهار =

دکمه بازگشت به بالا