;
سرگرمی

میخای دقت و قدرت دیدت رو امتحان کنی، 5 تفاوت تصویری پیرمرد دوچرخه سوار رو پیدا کن!

تفاوت تصویری پیرمرد دوچرخه سوار؛ برای حل تفاوت تصویری پیرمرد دوچرخه سوار باید تمام حواس خود را فعال کنید. طراح و سازنده آزمون با توجه به نظراتی که ذیل این تصویر در شبکه های اجتماعی منتشر شد، معتقد است که تنها 22 درصد از اشتراک کنندگان توانستند در مدت زمان 10 ثانیه، 5 تفاوت تصویری پیرمرد دوچرخه سوار در سمت راست و چپ تصویر را شناسایی کنند.

آیا آماده هستید که یک رکورد جدید را در انجام چنین آزمون هایی ثبت کنید؟پس با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

 

تصویر تفاوت تصویری پیرمرد دوچرخه سوار

تفاوت تصویری پیرمرد دوچرخه سوار 1

.

.

.

طراح و سازنده تفاوت تصویری پیرمرد دوچرخه سوار معتقد است که تنها افرادی در این آزمون موفق خواهند بود که دارای ذهنی متمرکز و چشمانی تیزبین داشته باشند. شما باید بتوانید تفاوت های موجود تصویر را در سمت راست و چپ را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کنید. در صورتی که در زمان تعیین شده موفق به انجام این کار شدید باید بگوئیم که یک نابغه تمام عیار هستید. نابغه ای که هم دقت کافی دارد و هم از تمرکز و قدرت بینایی کافی برخوردار است.

.

.

.

پاسخ تفاوت تصویری پیرمرد دوچرخه سوار

تفاوت تصویری پیرمرد دوچرخه سوار 2

آیا تفاوت تصویری پیرمرد دوچرخه سوار را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند.

خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد، تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

تست هوش چیست و چه انواعی دارد؟

تست هوش معنای گسترده ای دارد و روانشناسان زیادی روی این مساله کار کرده اند. سوال اصلی این است که تست هوش کامل که همه ابعاد ذهنی افراد را بسنجد، چه خصوصیاتی دارد و چه مواردی را مورد سنجش قرار میدهد.

به نظر میرسد ابعادی که باید در یک تست هوش کامل افراد را مورد سنجش قرار دهند حداقل دارای 10 قسمت از موارد ذیل باشد. برخی از این ابعاد شامل مواردی همچون تست حافظه، تست استدلال کلامی، تست استدلال عددی، تست هوش تصویری، تست هوش ریاضی، تست هوش درک لغات و معانی، تست ادراک، تست ادراک بصری، تست درک ارتباط اعداد، تست درک جزئیات، تست استنتاج و منطق، تست تجسم فضایی و تست خلاقیت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا