;
سرگرمی

تفاوت تصویری کارگران ساختمانی؛ فقط نابغه ها میتونن 5 تا تفاوت تصویر رو در 10 ثانیه پیدا کنن.

تفاوت تصویری کارگران ساختمانی؛ برای حل تفاوت تصویری کارگران ساختمانی باید تمام حواس خود را فعال کنید. طراح و سازنده این آزمون با توجه به نظراتی که پیرامون این تصویر در شبکه اجتمای ردیت منتشر شد، معتقد است که تنها 18 درصد از اشتراک کنندگان توانستند در مدت زمان تعیین شده تمام 5 تفاوت موجود میان دو تصویر کارگران ساختمانی را شناسایی کنند.

آیا آماده هستید که یک رکورد جدید را در انجام چنین آزمون هایی ثبت کنید؟ پس با تفاوت تصویری کارگران ساختمانی ما همراه باشید.

 

تصویر تفاوت تصویری کارگران ساختمانی

تفاوت تصویری کارگران ساختمانی 1

.

.

.

تنها افرادی در تفاوت تصویری کارگران ساختمانی موفق خواهند بود که دارای ذهنی متمرکز و چشمانی تیزبین داشته باشند. شما باید بتوانید تفاوت های موجود تصویر کارگران ساختمانی در سمت راست و چپ را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کنید. در صورتی که در زمان تعیین شده موفق به انجام این کار شدید باید بگوئیم که یک نابغه تمام عیار هستید. نابغه ای که هم دقت کافی دارد و هم از تمرکز و قدرت بینایی کافی برخوردار است.

.

.

.

پاسخ تفاوت تصویری کارگران ساختمانی

تفاوت تصویری کارگران ساختمانی 2

آیا تفاوت تصویری کارگران ساختمانی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + دو =

دکمه بازگشت به بالا