;
سرگرمی

با توت فرنگی لاکچری بیجین هیمه نوع نفیس و گران قیمت توت فرنگی ژاپنی آشنا شوید.

توت فرنگی لاکچری بیجین هیمه: Bijin-Hime، معروف به “پرنسس زیبا”، یک نوع توت فرنگی ژاپنی است که به دلیل شکل، رنگ و طعم بی نظیرش مشهور است و آن را به یکی از گران ترین میوه های جهان تبدیل کرده است و قیمت آن در حال افزایش است. به طوری که هر دانه از آن 350 دلار می باشد.

توت فرنگی لاکچری بیجین هیمه که توسط Mikio Okuda، یک کشاورز ژاپنی با بیش از 45 سال تجربه در کشت توت فرنگی و بیش از 15 سال آزمون و خطا ایجاد شده است، به عنوان یک نوع توت فرنگی بسیار معتبر مورد تحسین جهانی قرار گرفته است.

توت فرنگی لاکچری بیجین هیمه

در حالی که بزرگترین توت فرنگی ها تقریباً به اندازه یک توپ تنیس هستند و وزن آنها تقریباً 100 گرم است، این اندازه به تنهایی نیست که این میوه لاکچری را متمایز می کند. البته به نوعی، این کار را انجام می دهد، اما نه آنطور که انتظار می رود. به طور معمول، توت فرنگی های بزرگتر طعم و شیرینی کمتری دارند، اما مطمئناً این مورد در مورد توت فرنگی بیجین هیمه صدق نمی کند. با درجه بندی 13 درجه بریکس، که به طور قابل توجهی از استاندارد توت فرنگی 10 درجه بریکس فراتر می رود، طعم بسیار شیرین تر و طعم دلپذیری از طعم گل رز را ارائه می دهند.

توت فرنگی لاکچری بیجین هیمه برای بافت ایده آل خود شناخته شده است و تعادل کاملی بین نرمی و سفتی ایجاد می کند. رنگ قرمز پر جنب و جوش پوست براق آنها در سراسر میوه نفوذ می کند و برخلاف انواع سوپرمارکتی، فاقد هرگونه اسیدیته یا طعم ناخوشایند هستند.

مشابه بسیاری از دیگر پرورش دهندگان توت فرنگی ژاپنی، میکیو اوکودا گونه شاهزاده زیبای خود را در طول ماه های زمستان کشت می کند و دمای خاک و هوا را در داخل گلخانه های خود در مزارع اوکودا در هاشیما، استان گیفو به دقت بررسی می کند. فرآیند رسیدن آهسته ممکن است یکی از رازهای پشت شیرینی استثنایی و طعم شدید توت فرنگی باشد، اگرچه اوکودا تمایلی به افشای اطلاعات بیش از حد ندارد، و به نظر حق نیز با وی است.

بسته های توت فرنگی لاکچری بیجین هیمه

پس از 15 سال تولید توت فرنگی، میکیو اوکودا در نهایت به هدف خود برای توسعه یک توت فرنگی بزرگ و کاملاً شکل با طعم استثنایی به شکل بیجین هیمه دست یافت. با این حال، این فرآیند هنوز هم بی عیب و نقص نیست، زیرا برخی از میوه‌ها گرد هستند و شبیه کره‌های گوشتی هستند و آنها را برای تجاری‌سازی نامناسب می‌سازد. سی ان ان گزارش می دهد که Okuda تنها حدود 500 توت فرنگی مناسب بازار در سال تولید می کند.

در کشوری که میوه‌های باکیفیت بسیار ارزشمند تلقی می‌شوند، توت‌فرنگی زیبای شاهزاده زیبای میکیو اوکودا بسیار مورد توجه است. در یک حراج، یک توت فرنگی بسیار بزرگ بیجین هیمه به قیمت 50000 ین (350 دلار) فروخته شد. برخی منابع ادعا می کنند که گران ترین آن به قیمت 500 دلار فروخته شده است، اگرچه ما هیچ مدرک مشخصی برای تأیید این موضوع پیدا نکرده ایم. با این وجود، ایده پرداخت 350 دلار برای یک توت فرنگی، احمقانه به نظر می رسد.

جالب اینجاست که تمام گیاهان توت فرنگی بیجین هیمه کلون های گیاه اصلی هستند که توسط میکیو اوکودا توسعه یافته است، به این معنی که پرورش دهندگان دیگر نمی توانند به سادگی شاهزاده زیبا را از دانه های توت فرنگی پرورش دهند و این نوع پرورش توت فرنگی لاکچری بیجین هیمه تنها در دستان میکیو اوکودا می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا