;
اخبار روزتازه ها

جنجال ستاره سابق بارسا: کریس از مسی بهتر است!

میرالم پیانیچ در طول دوران فوتبال خود فرصت‌های مختلفی برای بازی کنار بازیکنان برجسته و معروف بسیاری را داشت، که بدون شک مسی و رونالدو در صدر این لیست قرار داشتند.

این بازیکن به طور کلی و در زمان حضورش در 2 تیم یوونتوس و بارسلونا، 77 بازی را در کنار ستاره پرتغالی در یوونتوس انجام داد و 30 بازی نیز در کنار ستاره آرژانتینی در باشگاه بارسلونا به میدان رفت. این امر او را به جمع معدود بازیکنانی که این افتخار را به دست آورده‌اند، وارد کرد.

اکنون او در مورد تجربه بازی کنار این دو ابر ستاره فوتبال، اظهارات جالب و جنجالی داشته که می‌تواند برای طرفداران آنها و دوستداران فوتبال بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد.

کریس از مسی بهتر است 1

کریس از مسی بهتر است!

پیانیچ در گفتگو با O Jogo درباره این موضوع اظهار داشت: “من بسیار با کریستیانو رونالدو صحبت می‌کردم و خاطرات زیادی با او دارم. او واقعاً یک فوتبالیست بزرگ است و بهترین بازیکنی است که تا به حال با او بازی کرده‌ام.

بدون شک، کریستیانو در بین دو یا سه بازیکن برتر تاریخ فوتبال قرار دارد. من خوش شانس بودم که توانستم کنار او و لیونل مسی بازی کنم و گفتن اینکه کدام یک از آنها قوی‌تر است، سخت به نظر می‌رسد. با این حال، باید بگویم که بازی کنار رونالدو برای من بهتر از بازی کنار مسی بود.”

این ستاره سابق یوونتوس در حال حاضر به خاورمیانه آمده و در تیم شارجه امارات بازی می‌کند. او فرصت حضور در لیگ فوتبال آمریکا و حتی بازی کنار مسی را هم داشت، اما تصمیم گرفت فوتبال خود را در امارات ادامه دهد به طوری که بسیاری گفته اند رابطه خوبی با مسی ندارد.

 

این مطالب هم جالبه:

جنجال تازه گرت بیل: مسی بهتر از رونالدو!

سرهو گیراسی بهتر از هالند و امباپه؟! یه ستاره از لیگ آلمان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا