;
سرگرمی

آیا می توانید گربه پنهان شده را در این عکس در 8 ثانیه پیدا کنید؟

تست قدرت بینایی با گربه در کتابخانه: گربه ها موجودات کوچک حیله گری هستند و می توانند خود را در کوچکترین فضاها جمع کنند. این عکس در توییتر منتشر شد . کیت هیندز، ویراستار برنامه‌ریزی اتاق خبر در رادیو عمومی WNYC، عکسی از قفسه کتابخانه خود در خانه‌اش در منهتن به اشتراک گذاشت و آن را با عنوان «امروز در پیدا کردن گربه» نوشت. برو، پیداش کن ما صبر می کنیم.

در این تصویر که وی منتشر کرده است شما باید در 8 ثانیه گربه بازیگوش این خانم را پیدا کنید،خیلی از کاربران که در زیر پست وی پیام گذاشتن گفته اند که موفق به پیدا کردن گربه نشده اند،ایا شما موفق به انجام این کار می شوید؟

 

تصویر تست قدرت بینایی با گربه در کتابخانه

تست قدرت بینایی با گربه در کتابخانه 1

.

.

.

هیندز گفت که خانواده‌اش بیشتر مکان‌هایی را می‌دانند که گربه تمایل دارد در آنها پنهان شود، و نقطه‌ای که گربه اش(نورا) در آن پنهان شده است یکی از مکان‌های پنهان تابستانی مورد علاقه نورا است. تا دو روز پس از انتشار این عکس، این تصویر بیش از 42900 بار بازنشر شده بود و بیش از 219300 بار لایک شده بود.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با گربه در کتابخانه

برخی باورشان نمی شد که واقعاً یک گربه در جایی در تصویر وجود داشته باشد. پس هیندز یک نمای نزدیک از تصویر منتشر کرد که نشان می داد پنجه نورا از زیر تلویزیون بیرون زده است.

تست قدرت بینایی با گربه در کتابخانه 2

آیا تست قدرت بینایی با گربه در کتابخانه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا