;
سرگرمی

مسافری که در پرواز خود در لیوان قهوه اش خرد شیشه پیدا کرد.

خرد شیشه در لیوان قهوه: از مسافران خواسته می شود هنگام لذت بردن از نوشیدنی های داخل هواپیما، مانند قهوه سرد یا نوشیدنی، محتاط باشند و به محتویات فنجان های خود توجه کنند. یک مسافر در کره جنوبی اخیراً از گوانگژو چین با یک پرواز کره ای در ابتدای ماه جاری که به خانه بازمیگشت در هواپیما قهوه سرد خود را نوشید، بدون اینکه از هیچ چیز غیرعادی اطلاعی داشته باشد تا اینکه احساس غیرعادی در دهانش کرد. او در کمال تعجب متوجه شد که خرده های شیشه را قورت داده است و بلافاصله برای استفراغ کردن به سمت دستشویی شتافت.

به گزارش “Korea JoongAng Daily” این مسافر کره ای اخیراً به این روزنامه این موضوع را اعلام کرده است که در تاریخ 1 سپتامبر پس از پرواز از گوانگژو، استان گوانگدونگ، چین، با پرواز کره ای به فرودگاه بین المللی اینچئون در کره جنوبی بازگشته است.

حتما ببینید: کدوم یکی از این خانما یک کودک ربا می باشد؟میتونی 7 ثانیه ای بگی؟

خرد شیشه در لیوان قهوه سرد مسافر هواپیما

بعد از سرو غذا، شرکت هواپیمایی یک فنجان قهوه سرد ارائه کرد. اما وقتی جرعه ای نوشید متوجه شد که مشکلی وجود دارد زیرا بین لب و دهانش اجسام خارجی وجود دارد. او اجسام خارجی را تف کرد و متوجه شد که آنها قطعات شیشه ای تیز به اندازه بیش از 0.5 سانتی متر طول و 0.1 سانتی متر ضخامت هستند.

پس از تایید مهمانداران هواپیما، در واقع مشخص شد که مسافر قطعات شیشه مخلوط شده در قهوه سرد را بلعیده است. ابتدا گمان می رفت که فنجان شیشه ای که برای نگهداری قهوه یخی استفاده می شد شکسته و در نتیجه خرده های شیشه وجود داشت.

به دنبال دستورالعمل‌ها، مسافر برای بالا آوردن این خرده شیشه ها به دستشویی رفت و غذایی را که در حین پرواز خورده بود را داخل کاسه توالت بالا آورد. اگرچه پس از بازگشت به کره جنوبی هیچ علامت غیرطبیعی گزارش نشد، اما با توجه به تعطیلات پیش رو در جشنواره نیمه پاییز و افزایش پیش بینی شده تعداد مسافران، مسافر درخواست کرد که شرکت هواپیمایی به طور فعال در مورد این حادثه به رسانه ها اطلاع دهد و یک برنامه اقدام را تدوین کند.

شاید بپسندید: چه چیزی شما را از یافتن عشق باز می دارد؟ در این تست شخصیت پاسخی را که به دنبال آن هستید را پیدا میکنید.

خرد شیشه در لیوان قهوه مرد کره ای

با این حال، شرکت هواپیمایی پیشنهاد مسافر آسیب‌دیده را رد کرد و فقط هزینه‌های درمانی را به او پرداخت کرد و یک کوپن به ارزش 100000 وون کره جنوبی به عنوان خسارت به او داد. آنها همچنین قصد خود را برای بررسی و پاسخگویی تامین کننده پایین دستی مسئول غذای داخل پرواز و محصولات داخل هواپیما در پرواز به مقصد گوانگژو اعلام کردند.

مسافر با یادآوری این حادثه گفت: «وقتی در دستشویی هواپیما باعث استفراغ می‌شدم، فکر می‌کردم می‌میرم! حتی مسافری که کنارم نشسته بود نگران به نظر می رسید. بعد از بازگشت به خانه تا دو روز به استفراغ ادامه دادم. اگرچه مدیر خدمه به من قول داده بود که این یک موضوع جدی است و به شرکت اطلاع داده خواهد شد، اما شرکت هواپیمایی حتی به خود زحمت نداد که یک تماس تلفنی عذرخواهی کند.

یکی از نمایندگان شرکت کره‌ای در پاسخ گفت: «ما قبلاً از مسافر عذرخواهی کرده‌ایم و هزینه‌های پزشکی و کوپن تخفیف را به او برای جبران این کار داده ایم. برای جلوگیری از وقوع موارد مشابه، ما به طور کامل این حادثه را با تامین کننده وعده غذایی در پرواز بررسی کرده ایم.

در آینده، ما روند بازرسی را برای اطمینان از یکپارچگی ظروف غذا در پرواز، از جمله تقویت بازرسی‌های بصری قبل از ارائه خدمات نوشیدنی به کابین، افزایش خواهیم داد.

مطالب جالب پیشنهادی:

هوش ریاضی: آیا می توانید مقدار ارزش معادله آخر را در 10 ثانیه پیدا کرده و بیابید؟

خیلی جالبه: آیا می توانید 3 تفاوت تصویری آب تنی بچه ها را در حداکثر 10 ثانیه تشخیص دهید؟

مخصوص آرمی های ایرانی: گروه کره ای شاینی و همه چیزهایی که درباره آنها نمی دانید!

حتما بخوانید: نوشته سنگ قبر مرد ایرانی که جنجال به پا کرد+عکس

حتما امتحان کن: تست هوش دایره های رنگی: آیا میتونی فقط با ۳ خط به هم وصلشون کنی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا