;
سرگرمی

اتفاقی نادر: چرا در دانمارک نوزادان را رها می کنند؟!

رها کردن نوزادان در دانمارک: اگرچه ممکن است عجیب یا حتی دیوانگی به نظر برسد، اما کالسکه های رها شده با نوزادان در سراسر دانمارک بدون توجه به آب و هوا قابل مشاهده هستند.

آنها در حیاط ها، پارک ها، روبروی رستوران ها، کافه ها، مغازه ها وجود دارند؛ به سادگی هر کجا که بچرخید!

 

این تست رو هم از دست نده: بعیده این سوال هوش هولناک و حل کنی مگر اینکه نترس باشی!

 

در این بخش از عجایب وب سایت گفتنی، قرار است علت این پدیده عجیب و مرسوم بین دانمارکی ها را توضیح دهیم. پس مطلب مان را از دست ندهید!

همچنین بخوانید: فکر می کنید ریاضی تان خوب است؟ اما این تست را اشتباه حل میکنید!

علت رها کردن نوزادان در دانمارک چیست؟

رها کردن کالسکه نوزادان در خیابان

اگرچه ممکن است عجیب یا حتی دیوانگی به نظر برسد، اما کالسکه های رها شده با نوزادان در سراسر دانمارک بدون توجه به آب و هوا قابل مشاهده هستند.

دانمارکی ها این کار را انجام می دهند تا نوزادانشان زمان بیشتری را در هوای تازه بگذرانند. البته والدین در مجاورت فرزندان خود هستند یا از مانیتور برای نظارت بر آنها استفاده می کنند، اما اعتقاد راسخ دارند که خوابیدن در بیرون از خانه مزایای متعددی را در خود پنهان می کند.

آنها بیان می کنند که همچنین این کار برای سیستم ایمنی بدن مفید است و با ایجاد ایمنی طبیعی، خطر سرفه، سرماخوردگی و عفونت را کاهش می‌دهد و همچنین تعداد میکروب هایی را که نوزادان در داخل خانه با آنها در تماس هستند، کاهش می دهد.

در سال 1926، دیوید تورشتاینسون، پزشک ایسلندی، پیشنهاد کرد که خوابیدن در بیرون برای نوزادان مفید است، و به والدین پیشنهاد کرد که نوزادان خود را داخل کالسکه بگذارند و حتی در دمای سردتر بگذارند. همچنین، والدین ادعا می کنند که کودکانشان به دلیل صداهای آرامش بخش طبیعت، زمانی که بیرون هستند، بیشتر و عمیق تر می خوابند.

و در حالی که این یک راحتی عالی برای والدینی است که به مدتی تنها نیاز دارند، بسیاری اعتراف کرده اند که نباید چنین کاری را در کشور خود انجام دهند.

رها کردن نوزادان در دانمارک

ببینید: اومونیا 2-3 یونایتد: پیروزی سخت شیاطین سرخ در قبرس

این کار در همه کشورها شدنی نیست و حتی جرم است!

رها کردن نوزادان در دانمارک امکان پذیر است اما نه در همه جا. همه کودکان نمی توانند در چنین امنیتی در خیابان ها بخوابند.

با مشهور شدن چنین پدیده ای در تیک تاک بسیاری از کاربران اذعان کردند که ما حتی وقتی مجبوریم بچه هایمان را به مدرسه بفرستیم احساس امنیت نمی کنیم، چه برسد به این.

آن ها می گفتند: باور کردنی نیست. در کشور ما اگر این کار را می کردیم حتی ممکن بود به زندان می رفتیم! نظر دیگری که درست است.

یعنی در حالی که این امر در کشورهای اسکاندیناوی رایج است، زنی اهل دانمارک که در سال 1997 نوزاد خود را در مقابل رستورانی در نیویورک رها کرد، پس از دستگیری به دلیل به خطر انداختن کودکان، 36 ساعت را در زندان گذراند.

به طور کلی، دانمارک کشوری با نرخ جرم پایین است. وزارت امور اجتماعی و شهروندان سالخورده آنها تنها 97 مورد ربوده شدن کودکان 0 تا 16 ساله را گزارش کرده و این کشور را در رتبه دوم امن ترین در جهان قرار داده است.

این احتمالاً یکی از دلایلی است که دانمارکی ها در میان “خوشحال ترین مردم” هستند که در این سیاره قدم می زنند.

 

لینک های مرتبط:

معمای حیوان خانگی: در یک نگاه بگویید کدام دختر از سگ نگهداری می کند؟!

آیا می خواهید بدانید دوستانتان در مورد شما چه فکر می کنند؟ سریع بگو چه دیدی؟

تست بینایی ببر: پیدا کردن همه ببرها برای خیلی ها غیرممکن است؛ شما چطور؟!

معمای جعبه اسباب بازی: چه ایراد و خطایی در آن وجود دارد؟!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا