;
سرگرمی

رواشناسی شخصیت: پرنده مورد علاقه ات کدومه تا بگم چجور آدمی هستی

رواشناسی شخصیت پرنده مورد علاقه: کدام پرنده بیشتر نظر شما را جلب می کند؟ با این تست ماهیت شخصیت خود را آشکار کنید. این تست پربازدیدترین تست شخصیت در شبکه های اجتماعی در طول یکسال گذشته بوده است! این بار وب سایت گفتنی با یک تست جالب و جدید دیگر در بخش سرگرمی همراه شماست.

این هم جالبه: بازی فکری: اگه باهوش و زرنگی بگو کدوم پیشخدمت به زودی پولدار میشه؟!

تست‌های شخصیت به جذابیت اصلی شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده‌اند، تا جایی که در میان پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک و توییتر قرار دارند. با این اوصاف، در اینجا یک تست بصری جدید وجود دارد که می تواند چیزی را نشان دهد که می تواند نظر دیگران را در مورد شما نشان دهد.

فقط یکی از  این تصاویر فضیلت اصلی شما را مشخص می کند. مراقب باشید، تقلب نکنید و اول ذکر کنید که کدام پرنده را انتخاب می کنید.

رواشناسی شخصیت پرنده مورد علاقه

رواشناسی شخصیت پرنده مورد علاقه 1

.

.

.

.

.

نتایج رواشناسی شخصیت پرنده مورد علاقه

کبوتر

رواشناسی شخصیت پرنده مورد علاقه: درست مثل کبوترها، شما فردی بی نهایت آرام هستید. شما عاشق بودن در کنار مردم هستید و به عنوان فردی باز و دوستانه شناخته می شوید. هنگامی که با کسی ارتباط برقرار می کنید، یک دوست مادام العمر هستید و تا آخر به او وفادار هستید. شما ترجیح می دهید در موقعیت هایی باشید که در آن احساس راحتی می کنید و طرفدار تغییر یا رویارویی نیستید.

جغد

آزمون شخصیت شناسی حیوانات: درست مثل جغد، شما آدم بسیار عاقلی هستید. مغز شما به روشی بسیار منطقی و ریاضی کار می کند و به همین دلیل، شما تمایل دارید چیزها را سیاه و سفید ببینید که می تواند باعث شود دیگران شما را یک کمال گرا ببینند. شما ترجیح می دهید به قوانین پایبند باشید و تمایل دارید که گم نشوید و از آن خارج نشوید، با این حال، شما عاشق جزئیات و دقت هستید.

طاووس

آزمون شخصیت شناسی حیوانات: شما دوست دارید در مرکز توجه باشید. دیگران اغلب شما را به عنوان مرکز در مهمانی‌ها می شناسند. شما اشتیاق به زندگی دارید و دیدگاهی خوش‌بینانه به جهان دارید که کاملاً اعتیادآور است.

عقاب

آزمون شخصیت شناسی حیوانات: شما شخصیتی نترس و نترس دارید که از اعتقادات خود پیروی می کنید و قطعاً از چالش ها نمی ترسید. شما معمولاً با مردم صریح و صریح رفتار می کنید، که ممکن است گاهی برای دیگران شوکه کننده باشد، اما معتقدید که صریح و صادق بودن همیشه بهترین است.

 

امیدواریم از این تست شخصیت شهر ونیز لذت برده باشید، هرروزه مطالب جذاب و متنوعی در بخش سرگرمی مجله گفتنی می توانید مشاهده کنید و ساعت ها لذت ببرید و سرگرم شوید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا